ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η εμφάνιση του νέας, 4ης γενιάς Α3 είναι καθηλωτική. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημά του θα αποτελέσει το προηγμένο τεχνολογικό προφίλ, ενώ με αγωνία περιμένουμε το πώς θα πηγαίνει στο δρόμο.

3θυρο Α3 δεν θα υπάρξει, πολύ πιθανό όμως το 2020 να δούμε το sportcoupe A3. Το μοντέλο θα βασίζεται στο Α3 και στόχο έχει να «χτυπήσει» την Mercedes CLA.

Audi Α4 Cabrio. Ούτε η ίδια η Audi δεν ξέρει αν θα δώσει το 2020 το πράσινο φως για την παραγωγή των A4 Cabrio και Α4 Coupe. Και αυτό όχι επειδή δεν τα έχει έτοιμα, αλλά επειδή η ζήτηση από το κοινό για αυτές τις κατηγορίες είναι εξαιρετικά μικρή.

Αν πάντως το προχωρήσει, να ξέρετε πως τα A4 Cabrio και Α4 Coupe θα βασίζονται ουσιαστικά στο Α3, και όχι στο Α4. Περισσότερη πιθανότητα εμείς δίνουμε στο A3 Sportcoupe.

4η γενιά A3

24.659 Επισκέψεις στο άρθρο

Αφήνοντας τα Q μοντέλα και περνώντας στα συμβατικά επιβατικά, τα σημαντικότερα μοντέλα που θα δούμε από την Audi τα επόμενα χρόνια είναι τα A3, Α1 και Α4 (σ.σ. με αυτή τη σειρά, τουλάχιστον για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς). Η επίσημη παρουσίαση του A1 έγινε πριν λίγες ημέρες (υπενθυμίζουμε πως έχει αρκετά κοινά μέρη με το VW Polo), το ίδιο και το ανανεωμένο A4, επομένως στην προκειμένη περίπτωση το βάρος πέφτει στο τέταρτης γενιάς Audi Α3.

Το νέο A3 θα παρουσιαστεί το 2019 και θα είναι αποκλειστικά 5θυρο. Το 3θυρο θα καταργηθεί, ωστόσο δεν αποκλείεται μελλοντικά να δούμε μια sportcoupe εκδοχή αμαξώματος. Αναλυτικότερα, το 4ης γενιάς Α3 θα πατάει σε μια βελτιωμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB, θα εξοικονομήσει έως και 80 κιλά βάρος, ενώ η εμφάνισή του όπως φαίνεται στις αποκλειστικές μας φωτογραφίες πάει το όραμα του Λίχτε (Chief Designer της Audi) ένα βήμα πιο κάτω, όντας πολύ μοντέρνο και δυναμικό χάρη βέβαια στη σχεδίαση της μάσκας και των φωτιστικών σωμάτων.

Αναφορικά με τις εξωτερικές του διαστάσεις αυτές θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα, ωστόσο βελτίωση αναμένεται στους εσωτερικούς χώρους. Εκεί, σημείο αναφοράς θα αποτελεί η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή, ενώ προεξάρχον στοιχείο της σχεδίασης θα αποτελέσει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual Cockpit (με στοιχεία τόσο από το ΤΤ, όσο και το Α6).

Τέλος, αναφορικά με την γκάμα των κινητήρων στη βάση θα βρεθεί ο 1.500άρης του γκρουπ με απόδοση στα 150 άλογα, ωστόσο η είδηση αποτελεί η επέκταση της γκάμας προς τα πάνω. Πληροφορίες μας λένε πως ο 2λιτρος (S3) θα φτάσει τα 400 άλογα, ενώ ο 2,5 λτ. της έκδοσης RS θα ξεπεράσει τα 460 άλογα! Φυσικά, όπως προστάζει η εποχή και ο νέος τρόπος μέτρησης κατανάλωσης θα υπάρξει και μια mild hybrid εκδοχή με σύστημα 48 Volt. Για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση η απόφαση θα παρθεί σύντομα, καθώς αρχικά θα υπάρχει στην γκάμα της Audi το SUV e-tron. Από την πλευρά μας θεωρούμε σίγουρο πως θα δούμε σύντομα ένα ηλεκτρικό A3 με αυτονομία πάνω από 300 χιλιόμετρα και ιπποδύναμη περί τα 150 άλογα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ford
VW