ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Audi μπαίνει στον κόσμο των ηλεκτρικών με ένα SUV υψηλών επιδόσεων. Το e-tron θα έχει κορυφαίες επιδόσεις, αυτονομία 40 χιλιόμετρα, ενώ θα είναι και autonomous-ready.

Στην Ελλάδα αυτή η κατηγορία δεν έχει κανένα αγοραστικό ενδιαφέρον. Δεν ισχύει όμως το ίδιο στην Ευρώπη. Τα A6 Allroad και A6 Avant που θα δούμε την επόμενη χρονιά θα ενισχύσουν σημαντικά τις συνολικές πωλήσεις του Α6.

Audi A6 Avant/Allroad

Το Q8 είναι η SUV ναυαρχίδα της Audi, σύντομα όμως θα δούμε και το μεγαλύτερο Q9! Προφανώς για όσους δεν θέλουν να πάνε στην Bentley Bentayga με την οποία θα έχει πολλά κοινά… Υπολογίστε το περί το 2021.

Ηλεκτρική αυλαία με το E-Tron

24.660 Επισκέψεις στο άρθρο

Φυσικά, η Audi δεν μπορεί να μείνει πίσω στις ηλεκτρικές εξελίξεις. Έτσι, όπως οι Mercedes, VW και BMW, και η ίδια πρόκειται να αποκτήσει μια αμιγώς ηλεκτρική «μάρκα» αρχής γενομένης με το νέο Audi E-Tron, το οποίο ήδη έχει παρουσιαστεί ως concept (σ.σ. η επίσημη παρουσίαση θα γίνει στις 30 Αυγούστου). 

Το E-Tron είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της μάρκας και στόχο έχει να «κοντράρει» τα Tesla Model X και Jaguar I-Pace. Είναι μεγάλο σε μέγεθος (μήκος 4,88 μ., πλάτος 1,93 μ., ύψος 1,54 μ. και μεταξόνιο 2,92 μ.), ενώ οι χώροι για επιβάτες και αποσκευές αναμένονται επίσης τεράστιοι (δεν θα υπάρχει κεντρικό τούνελ μετάδοσης, ενώ το πορτμπαγκάζ θα κυμαίνεται από τα 615 έως τα 1.725 λίτρα). Βέβαια, στο εσωτερικό του, high-light δεν αποτελούν οι χώροι, αλλά το προηγμένο τεχνολογικό προφίλ. Ενδεικτικές είναι οι 5 συνολικά οθόνες που θα υπάρχουν στην καμπίνα, εκ των οποίων οι 2 θα είναι OLED και θα βρίσκονται τοποθετημένες στις πόρτες ώστε να προβάλλουν αυτά που βλέπουν οι 2 εξωτερικές κάμερες που έχουν αντικαταστήσει τους πλαϊνούς καθρέπτες! Ναι, σωστά το διαβάσατε, το μοντέλο  δεν θα έχει πλαϊνούς εξωτερικούς καθρέπτες, γιατί στόχος είναι να βελτιωθεί η αεροδυναμική.

¶λλωστε, για αυτό το σκοπό διαθέτει και αερανάρτηση η οποία χαμηλώνει το αμάξωμα έως 26 χλστ. σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ./ώρα.  Κατά τα άλλα, το e-tron θα πατάει σε μια επιμηκυμένη πλατφόρμα της MLB, θα έχει αυτονομία 400 χιλιόμετρα χάρη στις μπαταρίες των 95 kWh, θα φορτίζει σε 30 λεπτά με ταχυφορτιστή των 150 kWh, ενώ κορυφαίες θα είναι και οι επιδόσεις του (0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 6,0 δλ. και τελική ταχύτητα περιορισμένη στα 200 χλμ./ώρα), χάρη στους δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική ισχύ 355 ίππων (402 στην επιλογή Sport).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
CORAG GAS PEIRATEIA