Η Ford έχει κάνει γνωστό ότι το τέταρτης γενιάς ολοκαίνουριο Focus δεν θα κάνει ντεμπούτο στην Γενεύη αλλά θα παρουσιαστεί επίσημα τον Απρίλιο στην Γερμανία σε μια αφιερωμένη για αυτό εκδήλωση. Την περασμένη εβδομάδα σας παρουσιάσαμε πρώτοι στην Ελλάδα την πρώτη εικόνα του Ford Focus χωρίς καμουφλάζ και σήμερα σας κάνουμε γνωστές τις πρώτες πληροφορίες γύρω από τις εξοπλιστικές εκδόσεις και τα μοτέρ που θα «φοράει».
Πηγές μέσα από το στρατόπεδο της Ford αναφέρουν ότι η πρώτη φάση παραγωγής θα αρχίσει τον φετινό Ιούνιο με το 5θυρο hatchback που θα διατίθεται σε 4 εκδόσεις Τrend, Trend Business, Titanium και ST-Line (η ονομασία τους στην Ελλάδα ενδέχεται να διαφέρει). Όσον αφορά στην γκάμα των κινητήρων, το μοντέλο θα προσφέρεται με μια mild hybrid επιλογή καθώς και τον κλασσικό 1.000άρη EcoBoost με την ισχύ να ανεβαίνει στους 130 από τους 125 ίππους και τη ροπή αντίστοιχα στα 200 Nm από τα 170 που είναι σήμερα. Σε συνδυασμό με τετρακύλινδρο μοτέρ, η υβριδική μονάδα θα δίνει πάνω από 16 ίππους δύναμη και 40 Nm ροπή, μαζί με μια μορφή ηλεκτρικού overboost το οποίο θα βοηθά στο προσπέρασμα. Το νέο Focus λοιπόν θα ξεκινά από τους 101 ίππους με τούρμπο και 1,0 λίτρο κυλινδρισμό και θα φτάνει έως δίλιτρα μοντέλα με διπλή υπερτροφοδότηση.
¶λλες εικασίες πάντως αναφέρουν ότι η παλέτα των μηχανικών συνόλων θα διαμορφωθεί εντελώς διαφορετικά. Αρχικά, λέγεται ότι το νέο μοντέλο στην πρώτη φάση θα προσφέρεται με τον 6 φορές βραβευμένο 1.000αρη EcoBoost σε εκδόσεις των 85, 100 και 125 ίππων και τον 1.500άρη EcoBlue στο πετρέλαιο σε δύο εκδόσεις των 95 και 120 ίππων.
Η δεύτερη φάση παραγωγής θα αρχίσει τον Σεπτέμβριο, όταν και θα αρχίσει η κατασκευή της wagon εκδοχής και την έκδοσης Vignale με πληροφορίες να αναφέρουν ότι θα προστεθούν στην παλέτα ο 1,5 ΕcoBoost σε δύο εκδόσεις ιπποδύναμης 150 και 175 ίππων ενώ στο diesel θα προστεθεί ο 2λιτρος EcoBlue με απόδοση κοντά στα 150 άλογα. Τέλος θα προσφέρονται δύο κιβώτια, ένα μηχανικό 6 σχέσεων και ένα αυτόματο 8 ταχυτήτων προαιρετικά.
Περνώντας στο εσωτερικό, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η Ford θέλοντας να διαγράψει οριστικά τα ψεγάδια που είχε σε ό, τι αφορά το infotainment, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και γενικά την πρώτη οπτική και ποιοτική εντύπωση θα υιοθετήσει τη νέα C2 πλατφόρμα, η οποία εκτός του ότι θα κόβει 50 κιλά από το σύνολο της μάζας, θα παρέχει και μια νέα αρχιτεκτονική ηλεκτρονικών η οποία θα είναι συμβατή με πολύ προηγμένα συστήματα. Έτσι το Focus θα είναι συμβατό με οτιδήποτε έχει η Ford να παρέχει σε παγκόσμιο επίπεδο στους τομείς της συνδεσιμότητας, των βοηθημάτων, της ψυχαγωγίας και την ενημέρωσης αλλά και των εναλλακτικών μορφών ενέργειας και της αυτόνομης οδήγησης.
diesel και η Ford? μα δεν τους ενημέρωσε το autotriti ότι πέθανε? τζάμπα η ώρες της εξέλιξης .. .