Το Renault Kadjar «σπάει» το φράγμα των 200 χιλιοστών, ενώ με το προαιρετικό σύστημα Extended Grip το ESP διαμορφώνεται για κίνηση στο χιόνι ή σε ανώμαλο δρόμο.
Renault & Dacia σε 4η και 3η θέση αντίστοιχα
68.858 Επισκέψεις στο άρθρο
4. Renault Kadjar
Kαλαίσθητο σχεδιαστικά, με απόσταση 200 χλστ. από το έδαφος το Renault Kadjar κερδίζει την απαραίτητη για την κατηγορία επιβλητικότητα. Διαθέτει ικανότητες και σε εκτός δρόμου διαδρομές, ακόμα και στη δικίνητη έκδοσή του, χάρη στο ύψος από το οδόστρωμα και τις καλές γωνίες προσέγγισης και διαφυγής, 17 και 25 μοίρες αντίστοιχα, με το υδάτινο κώλυμα να ανακοινώνεται στα 45 εκατοστά. Για περισσότερες off road δυνατότητες, προαιρετικά διατίθεται το σύστημα Extended Grip μέσα από το οποίο το ESP διαμορφώνεται για κίνηση στο χιόνι ή σε ανώμαλο δρόμο.
3. Dacia Duster
Η εξαιρετική σχέση αξίας-τιμής είναι σήμα κατατεθέν για το Dacia Duster, το οποίο με τα 210 χιλιοστά από το έδαφος και τις γωνίες προσέγγισης-φυγής θεωρείται δικαίως ένα ατόφιο SUV. Αν και δικίνητο πλην των diesel εκδόσεων, αξίζει ιδιαίτερη αναφορά ως ένα από τα κορυφαία SUV για τις εκτός δρόμου ικανότητές του, εκμεταλλευόμενο και τα χαρακτηριστικά της ανάρτησής του. Την ίδια στιγμή, δεν χάνει καθόλου την ευκολία στην χρήση σε καθημερινές συνθήκες. Όσον αφορά τα diesel μοντέλα, η αυτόματη 4κίνηση με δυνατότητα κλειδώματος δίνει το σύνθημα για την εξερεύνηση δύσβατων διαδρομών χωρίς περιορισμούς.
Γιατί δεν τα δοκιμάζεται ταυτόχρονα για να δούμε εάν έχουν πρόβλημα σε λάσπη και χιόνι;