Στη δεύτερη θέση της λίστα μας με τα καλύτερα οικογενειακά μοντέλα σε φρενάρισμα, έχουμε ακόμα μία ισοβαθμία, με τα Ford Focus και Honda Civic. Το ιαπωνικό μοντέλο πέτυχε αυτή την επίδοση με τον 1.500άρη τούρμπο κινητήρα βενζίνης των 182 ίππων (35,5 μ. η έκδοση με το 1.000άρι τούρμπο μοτέρ των 129 ίππων). Η επίδοσή του των 34,8 μέτρων είναι πραγματικά εντυπωσιακή για ένα συμβατικό αυτοκίνητο, αφού τέτοια νούμερα συναντάμε μόνο σε σπορ μοντέλα. Φυσικά το ιαπωνικό μοντέλο έχει να επιδείξει και άλλα στοιχεία, όπως τον οικονομικό και αποδοτικό χαρακτήρα, με fun to drive οδική συμπεριφορά και εμφάνιση που ξεχωρίζει.
¶γκυρα ρίχνει το πετρελαιοκινήτο Ford Focus κάθε φορά που πατάτε το μεσαίο πεντάλ. Όχι και άσχημα αν συνυπολογίσουμε ότι είναι και το κορυφαίο μοντέλο της κατηγορίας σε οδική συμπεριφορά και σε επίδοση στο elk test. Αξίζει να αναφέρουμε πως η βενζινοκίνητη έκδοση με τον 1,5 λτ. με 150 ίππους κινητήρα έκανε 33,6μ. στο φρενάρισμα (καλύτερο από Nissan GTR και Audi R8), κατέχοντας το απόλυτο ρεκόρ στις μετρήσεις φρένου που έχουμε κάνει. Η έκδοση αυτή όμως έχει αφαιρεθεί πλέον από τον τιμοκατάλογο της φίρμας.