Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η πορεία της συνεργασίας τους δεν είναι ανάλογη της ιστορίας των δύο εταιρειών, ειδικά αν σκεφτεί κανείς τα όσα είχαν πετύχει στο παρελθόν μαζί.

Η πορεία της συνεργασίας τους δεν είναι ανάλογη της ιστορίας των δύο εταιρειών, ειδικά αν σκεφτεί κανείς τα όσα είχαν πετύχει στο παρελθόν μαζί.

Τα χώνει η Honda στη McLaren!

3.525 Επισκέψεις στο άρθρο (19/8/2015)

«Φωτιά» στις σχέσεις της κοινοπραξίας McLaren-Honda βάζουν οι δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή της ιαπωνικής εταιρείας, Jasuhisa Arai.

«Φωτιά» στις σχέσεις της κοινοπραξίας McLaren-Honda βάζουν οι δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή της ιαπωνικής εταιρείας, Jasuhisa Arai.
Και για να είμαστε ειλικρινείς η πορεία της συνεργασίας τους δεν είναι ανάλογη της ιστορίας των δύο εταιρειών, ειδικά αν σκεφτεί κανείς τα όσα είχαν πετύχει στο παρελθόν μαζί.
Ο Arai λοιπόν δήλωσε χαρακτηριστικά:
«Η έκδοση της Ουγγαρίας ήταν καλύτερη από την αντίστοιχη της Renault και στο Βέλγιο θα φτάσουμε σε απόδοση τη Ferrari. Με τη νέα μονάδα ισχύος του 2016 θα είμαστε στα επίπεδα της Mercedes. Στο Σπα θα παρουσιαστεί η τελευταία φετινή εξέλιξη με κωδικό Mk3. Πρόκειται για μεγάλο βήμα και στοχεύουμε να φτάσουμε τη Ferrari. 
To θέμα είναι πως το μονοθέσιο δεν έχει καλή μηχανική πρόσφυση ή αεροδυναμική απόδοση για παράδειγμα σε σχέση με τη Red Bull η διαφορά είναι μεγάλη. Κάναμε ανάλυση όλων των δεδομένων το σασί και η αεροδυναμική χρειάζονται χρόνο για βελτιστοποίηση του σεταρίσματος στις κλίσεις των αεροτομών, της απόστασης από το έδαφος, της ρύθμισης της ανάρτησης και άλλα. 
 Η αναξιοπιστία της μονάδας ισχύος το χειμώνα δεν επέτρεψε να βελτιώσουμε αεροδυναμικά το μονοθέσιο. Αυτό προσπαθήσαμε να το κάνουμε στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής στους πρώτους αγώνες. Από την αρχή ξέραμε ότι έχουμε σημαντικό πρόβλημα στην απαγωγή θερμότητας για να το αντιμετωπίσουμε χρειάστηκε να μειώσουμε σημαντικά την απόδοση της μονάδας ισχύος. 
Από την Ισπανία καταφέραμε να λύσουμε το πρόβλημα της απαγωγής θερμότητας ενώ η μονάδα ισχύος απέδιδε στο μέγιστο των δυνατοτήτων της. Λόγω των περιορισμένων διαστάσεων και του μικρού χώρου κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα είχαμε μεγάλα θέματα με την απαγωγή θερμότητας που δημιουργούσε ζημιά και στους δυο ηλεκτροκινητήρες. Επιτέλους στην Ουγγαρία είχαμε ένα καλό πακέτο χωρίς προβλήματα».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Autotriti.gr