ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μέχρι 130 χλμ. συμφέρει το PLUG-IN

1.346 Επισκέψεις στο άρθρο
Μέχρι 130 χλμ. συμφέρει το PLUG-IN

H GLA plug-in των συνολικά 218 ίππων έχει μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,5 kWh και ηλεκτρική αυτονομία για 55 χιλιόμετρα, άρα το κόστος είναι κοντά στα 2 ευρώ. Από εκεί και έπειτα η κατανάλωση σύμφωνα με τις μετρήσεις μας είναι στα 6,0 λτ./100 χλμ.. Συνεπώς για τα πρώτα 100 χλμ. και κάνοντας τους υπολογισμούς το κόστος θα είναι 6,25 ευρώ. Από εκεί και πέρα για κάθε 100 χλμ. το επιπλέον κόστος θα είναι 10,76 ευρώ.


Αντίστοιχα το κόστος μετακίνησης για την diesel GLB με τους 190 ίππους είναι 7,2 ευρώ (αντιστοιχούν σε 4,6 λτ. καυσίμου) για κάθε 100 χλμ.. Όπως βλέπουμε στο διάγραμμα όσο πιο σύντομο είναι το ταξίδι, τόσο περισσότερο συμφέρει η plug-in έκδοση και φυσικά όσο περισσότερα τα χιλιόμετρα μεγιστοποιείται το κέρδος της diesel έκδοσης.

Σύμφωνα με τους μαθηματικούς υπολογισμούς το σημείο όπου τα κόστη είναι ίσα είναι περίπου στα 125 με 130 χλμ.. Βέβαια αυτό το νούμερο ισχύει για το συγκεκριμένο μοντέλο, ωστόσο είναι ένας καλός «μπούσουλας» για να καταλάβουμε τι ισχύει γενικότερα.

Μέχρι 275 χλμ. ταξιδιού το plug-in είναι πιο συμφέρον από ένα mild hybrid

Για να έχουμε μια πιο σφαιρική εικόνα ας βάλουμε στην εξίσωση και τη βενζινοκίνητη mild hybrid GLA με τον κινητήρα των 163 ίππων. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η κατανάλωση στα 100 χ.α.ω. είναι 5,3 λτ./100 χλμ. ή μεταφρασμένο σε χρήματα 9,00 ευρώ. Φυσικά όπως θα δείτε από το σχεδιάγραμμα το κόστος είναι πάντοτε μεγαλύτερο συγκριτικά με το diesel και συμφέρει σχετικά με το plug-in μετά τα 300 χλμ. ταξιδιού.
 

Σελίδα 1Ταξίδι με diesel ή plug-in;
Σελίδα 2Μέχρι 130 χλμ. συμφέρει το PLUG-IN
Toyota
Autotriti.gr