Σίγουρα με μια 80άρα μπαταρία τα πράγματα είναι καλύτερα από μια 60άρα, πολλώ δε μάλλον με μια 100άρα, όπως την «καλή» της Ford Mustang Mach-e, αλλά και πάλι με ηλεκτρικό δεν μπορείς να ταξιδέψεις «κανονικά» σαν άνθρωπος. Μπορείς βέβαια να κάνεις μια κοντινή εκδρομή σου, όντας σίγουρος ότι η μπαταρία θα σου φτάσει και για την επιστροφή. Αν θες να ταξιδέψεις όμως, χωρίς να σέρνεσαι σα χελώνα, θα χρειαστεί να κάνεις στάση να φορτίσεις, το οποίο σημαίνει και χρόνο (αναμονή 35-40 λεπτά για να φουλάρεις αν δεν σε έχει προλάβει άλλος φυσικά), αλλά και κόστος περίπου σχεδόν 40 ευρώ! (80% φόρτιση σε ταχυφορτιστή με κόστος 0,6 ευρώ/kWh).
Με 1 άτομο
Tαχύτητα (χλμ./ώρα)
Κατανάλωση ενέργειας με/χωρίς AC (kWh/100 χλμ.)
Αυτονομία με/χωρίς AC (χλμ.)
Με μια φόρτιση φτάνω (από Αθήνα):
80
14,9/13,3
540/600
Σέρρες
100
20,5/18,4
390/430
Κατερίνη
120
25,1/23,1
320/350
Λάρισα
140
32,3/30,1
250/265
Μεσολλόγι
160
41,8/40,0
190/200
Λαμία
Με 4 άτομα
Tαχύτητα (χλμ./ώρα)
Κατανάλωση με/χωρίς AC (kWh/100 χλμ.)
Αυτονομία με/χωρίς AC (χλμ.)
Με μια φόρτιση φτάνω (από Αθήνα):
80
16,0/14,5
500/550
Θεσσαλονίκη
100
21,3/19,7
375/405
Πλαταμώνα
120
27,6/25,0
290/320
Αγρίνιο
140
35,0/32,8
230/240
Καλαμάτα
160
44,5/42,0
180/190
Καμμένα Βούρλα
Συμπέρασμα
Τα ηλεκτρικά παραμένουν ιδανικά για αστική χρήση. Μπορούν να κάνουν και ταξίδι, αλλά δεν έχουν φτάσει ακόμα στο σημείο να μην απαιτούνται συμβιβασμοί. Και χρόνος. Γιατί είτε θα πας αργά για να πετύχεις καλύτερη αυτονομία είτε θα ταξιδέψεις με ταχύτητα εθνικής, οπότε μετά από 250-300 χλμ. θα χρειαστεί να φορτίσεις με το σχετικό τίμημα σε χρόνο, αλλά και σε χρήμα (που πάντως είναι πολύ χαμηλότερο από τη βενζίνη και το πετρέλαιο με τις τιμές που έχουν σήμερα τα καύσιμα).