Φορτίζεις, ταξιδεύεις και ξαναφορτίζεις όταν γυρίσεις σπίτι! Χάρη στη μεγάλη αυτονομία της, η Mustang Mach-E είναι από τα μοντέλα που βάζουν τέλος στο άγχος της αυτονομίας γιατί μπορείς να κάνεις μια εκδρομή χωρίς στάση για φόρτιση.
Ταξίδι 350 χιλιομέτρων με την πισωκίνητη Ford Mustang Mach-E
Σύμφωνα με έρευνες, το μεγαλύτερο άγχος όταν οδηγείς ένα ηλεκτρικό μοντέλο είναι το range-anxiety σε ένα ταξίδι (στα ελληνικά: άγχος αυτονομίας). Γιατί αφενός, εκεί είναι που καταναλώνουν τα ηλεκτρικά περισσότερη ενέργεια, αφετέρου δεν ξέρεις που θα βρεις φορτιστή και αν θα είναι ελεύθερος. Όμως, υπάρχουν και ηλεκτρικά μοντέλα με μεγάλη αυτονομία σε ταξίδι που σε βγάζουν από αυτή τη σκοτούρα. Νούμερο 1 σε αυτονομία ταξιδιού σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center είναι η πισωκίνητη Ford Mustang Mach-E με τους 294 ίππους, η οποία κοστίζει από 61.996 ευρώ.
Έτσι λοιπόν έχοντας τη Mustang στα χέρια μου, μου ήρθε η ιδέα για μια σύντομη απόδραση μέχρι το Σινεβρό, στην ορεινή Αχαΐα. Με τη μπαταρία λίγο πάνω από τη μέση πριν ξεκινήσω το ταξίδι «κούμπωσα» πρώτα στον 22άρη φορτιστή της blink, για να «συμπληρώσω» ρεύμα και να ξεκινήσω την εκδρομή.
Οι θέσεις φόρτισης της blink είναι τοποθετημένες σε μέρη όπου εξυπηρετούν στις καθημερινές δραστηριότητες, όπως γυμναστήρια, τράπεζες, καταστήματα, parking και σούπερ-μάρκετ.
Έχοντας από προηγούμενη δοκιμή μετρημένη πραγματική αυτονομία 500 χλμ. σε ταξίδι, με το που έφτασε η μπαταρία της Mustang Mach-E στο 80% (δεν χρειαζόταν παραπάνω) ξεκινήσαμε το ταξίδι προς Σινεβρό, όπου από την Αθήνα μέχρι και την Αιγείρα είναι αποκλειστικά σε αυτοκινητόδρομο.
Περιληπτικά, η Ford Mustang Mach-E είναι άνετη και στιβαρή στην εθνική οδό, με χαμηλά επίπεδα θορύβου και ένα έξυπνο cruise control που κάνει την οδήγηση ξεκούραστη, αφού σε κρατάει στην λωρίδα σου και διατηρεί σταθερή την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Ρύθμιση λοιπόν στα 140 χλμ./ώρα και με την κατανάλωση κολλημένη στις 16 KWh/100 χλμ. σε περίπου 1 ώρα και 45Ά ήμουν ήδη στην Αιγείρα, απ΄ όπου και ξεκίνησε το ορεινό κομμάτι.