Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η συγκεκριμένη τεχνολογία πέρασε για πρώτη φορά στην παραγωγή με τον «Smartstream G1.6 T-GDi». Πρόκειται για έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης με τέσσερις κυλίνδρους σε σειρά, με την απόδοσή τ
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η συγκεκριμένη τεχνολογία πέρασε για πρώτη φορά στην παραγωγή με τον «Smartstream G1.6 T-GDi». Πρόκειται για έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης με τέσσερις κυλίνδρους σε σειρά, με την απόδοσή του να αγγίζει τους 180 ίππων και τη ροπή να φτάνει στα 265Nm.

Πόσοι & ποιοι κινητήρες έχουν τεχνολογία CVVD;

62.818 Επισκέψεις στο άρθρο

G1.6 T-GDi: Ο πρώτος κινητήρας με τη τεχνολογία CVVD

Μέχρι σήμερα δεν ήταν εφικτό να μεταβληθεί αποκλειστικά ο χρόνος του ανοίγματος ή αποκλειστικά ο χρόνος του κλεισίματος της βαλβίδας εισαγωγής ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Αυτό ακριβώς πέτυχε η Hyundai με την τεχνολογία CVVD.

Μέχρι σήμερα δεν ήταν εφικτό να μεταβληθεί αποκλειστικά ο χρόνος του ανοίγματος ή αποκλειστικά ο χρόνος του κλεισίματος της βαλβίδας εισαγωγής ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Αυτό ακριβώς πέτυχε η Hyundai με την τεχνολογία CVVD.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Όπως ήδη αναφέραμε, η αρχή για την συγκεκριμένη τεχνολογία, που πέρασε για πρώτη φορά σε κινητήρες μαζικής παραγωγής έγινε με τον «Smartstream G1.6 T-GDi», που «απολαμβάνει» όλα τα πλεονεκτήματά της. Πρόκειται για έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης με τέσσερις κυλίνδρους σε σειρά, με την απόδοσή του να αγγίζει έως και τους 204 ίππους στην περίπτωση του i20 N (σ.σ. έως 198 ίππους στο ανανεωμένο Kona και 180 στο Tucson). Στην προκειμένη περίπτωση, το CVVD εξοπλίζεται με έναν οδοντωτό κανόνα που μετατοπίζει το κέντρο του εκκεντροφόρου δημιουργώντας κατά κάποιον τρόπο ένα νέο προφίλ έκκεντρου εισαγωγής που είτε επιμηκύνει το βύθισμα, είτε συντομεύει την επικάλυψη της βαλβίδας. Για πρώτη φορά τον είδαμε κάτω από το καπό του Hyundai Sonata προς τα τέλη του 2019, ενώ πλέον βρίσκεται στην γκάμα κινητήρων και άλλων μοντέλων.

CVVD σε μοτέρ από 1,0 λτ. με έως και 204 άλογα
Επιπρόσθετα, η οικογένεια Smartstream αριθμεί και άλλα μέλη, πέραν του πρωτότοκου 1.600άρη που πρσφέρεται ανάλογα το μοντέλο με απόδοση 180, 198 ή 204 ίππων. Νεότερη προσθήκη, ο τετρακύλινδρος των 1,5 λτ. (1.482 κ.εκ.) που αποδίδει 159 ίππους με 253 Nm ροπής στην υπετροφοδοτούμενη εκδοχή του και 110 άλογα με 144 Nm ροπής στην ατμοσφαιρική, ο οποίος κοσμεί την γκάμα των i30 και i30 Fastback. Χαμηλότερα, από πλευράς κυβισμού, συναντούμε τον τρικύλινδρο turbo του 1,0 λτ. (998 κ.εκ.) σε δύο version ονομαστικής ισχύος 100 και 120 ίππων, ο οποίος φιλοξενείται στο μηχανοστάσιο ουκ ολίγων μοντέλων της κορεατικής φίρμας: i10, i20, Kona, i30, i30 Fastback, αλλά και στο ολοκαίνουργιο Bayon, στην νεότερη πρόταση της Hyundai της hot κατηγορία των B-SUV. Σημειώστε ότι σε αρκετές περιπτώσεις οι παραπάνω κινητήρες συνεργάζονται αρμονικά με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V για περαιτέρω βελτίωση της απόδοσης και μείωση των εκπομπών ρύπων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
NISSAN