Solid state: Ο κορεατικός όμιλος των Hyundai και KIA συνεργάζεται με την Factorial Energy, εταιρεία με δική της τεχνολογία και υλικά, η οποία αναφέρει ότι στα «κελιά» των δικών της solid state μπαταριών υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια σε σχέση τις κυψέλες ιόντων λιθίου.
Μπαταρίες ξηρού τύπου από Hyundai, KIA και VW
Πιο άμεση επίδραση στον κόσμο της αυτοκίνησης πιθανόν να έχουμε από τις solid state μπαταρίες που βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης υπό την σκέπη των Hyundai και KIA. Ο κορεατικός όμιλος συνεργάζεται με την Factorial Energy, εταιρεία με δική της τεχνολογία και υλικά, η οποία αναφέρει ότι στα «κελιά» των δικών της μπαταριών υπάρχει μεγαλύτερη ασφάλεια σε σχέση τις κυψέλες ιόντων λιθίου. Για όσους δεν γνωρίζουν, μιλάμε για τις μπαταρίες ξηρού τύπου που ξεχωρίζουν για το μικρότερο βάρος και την προοπτική τους να αυξήσουν την αυτονομία ενός αυτοκινήτου από 20-50%. Στα θετικά της εν λόγω συνεργασίας, το γεγονός πως υπάρχει συμβατότητα με την υπάρχουσα υποδομή κατασκευής μπαταριών.
QuantumScape: Σύμφωνα με την QuantumScape που συνεργάζεται με την VW οι μπαταρίες λιθίου μετάλλων στερεάς κατάστασης έχουν διάρκεια ζωής περίπου 12 χρόνια σε κανονική χρήση σε ένα όχημα με αυτονομία από 480 χιλιόμετρα και παραπάνω.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αξίζει να τονίσουμε πως ανάλογο project με μπαταρίες λιθίου μετάλλων στερεάς κατάστασης «τρέχει» και η αμερικανική εταιρεία QuantumScape, η οποία έχει δίαυλο επικοινωνίας με την Volkswagen. Όπως επισημαίνει, στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με το συγκεκριμένο είδος κυψελών η φόρτιση στο 80% θα γίνεται σε 15 λεπτά, ενώ θα μπορούν να φορτιστούν έως και 800 φορές με ελάχιστες απώλειες διαχείρισης, χρήσης και αποθήκευσης της ηλεκτρικής ενέργειας. Από εκεί και πέρα, η αυτονομία θα είναι αυξημένη κατά 50% στο ίδιο μοντέλο σε σύγκριση με την υπάρχουσα τεχνολογία, με τις μπαταρίες να έχουν διάρκεια ζωής περίπου 12 χρόνια σε κανονική χρήση σε ένα όχημα με αυτονομία από 480 χιλιόμετρα και παραπάνω.