Μία εναλλακτική μέθοδο ψύξης και ένα νέου τύπου καλώδιο λανσάρει η Ford, με σκοπό να διοχετεύεται μεγαλύτερη ροή ρεύματος, άρα και ταχύτερη φόρτιση, χωρίς τον κίνδυνο υπερθέρμανσης.
Τα ηλεκτρικά της Ford που γεμίζουν σε χρόνους... ρεζερβουάρ
Ο δεύτερος κεντρικός πυλώνας της καλύτερης αξιοποίησης των μπαταριών έχει να κάνει με τους χρόνους φόρτισης. Όταν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης γεμίζουν σε ελάχιστα λεπτά, οι ηλεκτρικές μπαταρίες απαιτούν αρκετό χρόνο. Στο σήμερα, σε έναν σταθμό υπερταχείας φόρτισης, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο φορτίζει στο 80% σε περίπου 30 λεπτά. Οι χρόνοι αυξάνονται στους επιτοίχιους φορτιστές Wallbox (ανάλογα με την ισχύ τους), ενώ σε οικιακές πρίζες χρειάζονται... βράδια ολόκληρα!
SALD batteries: Οι μπαταρίες SALD είναι προϊόν βιομηχανικής διαδικασίας για εξαιρετικά λεπτή επίστρωση σε μορφή 3D η οποία βελτιώνει σημαντικά τη ροή ιόντων μεταξύ ανοδίων (+) και καθοδίων (-).
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Περιμένοντας, λοιπόν, την νέα γενιά μπαταριών η Ford φιλοδοξεί να δώσει λύση με μία καινοτόμο τεχνολογία, στόχος της οποίας θα είναι φόρτιση σε χρόνους ανταγωνιστικούς με τον εφοδιασμό αυτοκινήτων βενζίνης και diesel. Ερευνητές της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας συνεργάζονται με το Πανεπιστήμιο Purdue στην Indiana των ΗΠΑ, με σκοπό την ανάπτυξη ενός ολοκαίνουργιου καλωδίου φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ένας τρόπος ταχύτερης φόρτισης, είναι η ροή περισσότερου ρεύματος μέσα από το καλώδιο. Το ρίσκο στην προκειμένη έχει να κάνει με τον κίνδυνο υπερθέρμανσης.
Θέλοντας να διατηρήσουν το καλώδιο λειτουργικό, οι ερευνητές του Πανεπιστημίου από την Indiana των ΗΠΑ ανέπτυξαν μία εναλλακτική μέθοδο ψύξης και ένα νέου τύπου καλώδιο φόρτισης. Το συγκεκριμένο καλώδιο χρησιμοποιεί ένα νέο υγρό ως ενεργό παράγοντα ψύξης, μέσω του οποίου γίνεται εξαγωγή θερμότητας και μετατροπή του υγρού από σε ατμό (στην υπάρχουσα τεχνολογία έχουμε υδρόψυξη). Ως εκ τούτου, εκμηδενίζεται κάθε πιθανή υπερθέρμανση και το ηλεκτρικό ρεύμα ρέει πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ασφάλεια. Επόμενο βήμα για την Ford είναι η κατοχύρωση της πατέντας με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, κατόπιν η έναρξη δοκιμών και tests σε διαφορετικού τύπου μοντέλα ώστε να διαπιστωθεί η λειτουργικότητα-αποτελεσματικότητα του καλωδίου. Φυσικά, αυτό θα πάρει χρόνο, ωστόσο δίνει μία ακόμη διέξοδο στον «γρίφο» της φόρτισης των ηλεκτρικών.