ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εσείς θα δίνατε μία τελευταία ευκαιρία στα μεσαία;

Εσείς θα δίνατε μία τελευταία ευκαιρία στα μεσαία;

Τελευταία ευκαιρία

3.584 Επισκέψεις στο άρθρο (3/8/2015)

Το νέο Toyota Avensis έρχεται για πρώτη φορά με 1.600 diesel κινητήρα. Το νέο Ford Mondeo είναι για πρώτη φορά 1.000άρι turbo και το νέο VW Passat έχει κατανάλωση 4,0 λτ./100 χλμ. Μήπως τα μεσαία ξαναμπαίνουν στο παιχνίδι;

Κάποτε ήταν οι κούρσες. Οι μικρές λιμουζίνες. Τα μεσαία. Που τα έπαιρναν για όλη την οικογένεια, φόρτωναν όλα τα μπαγκάζια και μαζί και με την… πεθερά, έφευγαν για διακοπές. Το χειμώνα, συνήθως τα χιλιόμετρα που έγραφαν ήταν πολύ λιγότερα, αφού υπήρχε πάντα στην οικογένεια δεύτερο (ή και τρίτο) αυτοκίνητο για τις καθημερινές ανάγκες.Οι πωλήσεις των μεσαίων ήταν ψηλά. Με πολλά μοντέλα εξ αυτών να βρίσκονται στα Top των ταξινομήσεων και το μερίδιο της κατηγορίας να βρίσκεται σε διψήφιο ποσοστό.Σιγά-σιγά όμως τα δεδομένα άλλαξαν. Λίγο το γεγονός ότι στο παιχνίδι μπήκαν τα crossover και SUV, λίγο ότι μεγάλωσαν τα μικρομεσαία, λίγο ότι λόγω κρίσης, το δεύτερο αυτοκίνητο θεωρείται πλέον πολυτέλεια, τα μεσαία μπήκαν σιγά-σιγά από το προσκήνιο, στο… παρασκήνιο του ενδιαφέροντος.Αυτό αποτυπώθηκε και στις πωλήσεις τους. Μόλις 4% μερίδιο έχει η κατηγορία τα τελευταία χρόνια στην ελληνική αγορά, με φθίνουσα μάλιστα πορεία.Το 2015 φαίνεται όμως κάτι να αλλάζει στην κατηγορία. Ήρθαν 3 νέα μεσαία, δυνατά ονόματα, που φέρνουν το πάνω-κάτω και αυξάνουν το ενδιαφέρον.Πρώτα το νέο VW Passat, το οποίο έφθασε αισίως στην 8η γενιά του, έχοντας στη φαρέτρα του όλη την τελευταία λέξη της τεχνογνωσίας του VW Group σε κινητήρες (TSI με σύστημα ACT), πάτωμα (δάπεδο MQB) και συστήματα ασφάλειας και άνεσης. Επίσης, με μέση κατανάλωση μόλις 4,0 λτ./100 χλμ. στα 1,6 diesel, το Passat κοντράρει σε οικονομία ακόμη και μοντέλα της μικρής κατηγορίας.Έπειτα έχουμε το νέο Ford Mondeo. Ένα αυτοκίνητο με δυνατό όνομα, πλούσιους χώρους και πάτημα, εμφάνιση και ποιότητα που θα ζήλευαν πολύ πιο premium προτάσεις. Ακόμη, το νέο Mondeo απέκτησε το βραβευμένο 1.000άρη EcoBoost της Ford με 125 άλογα και κατανάλωση μόνο 5,1 λτ./100 χλμ. από κινητήρα βενζίνης. Αλλά και στο diesel, το Mondeo στα 1.600 κ.εκ. κάνει ρεκόρ οικονομίας με μέση κατανάλωση μόλις 3,8 λτ./100 χλμ. στην έκδοση Econetic.Και τέλος έχουμε το νέο Toyota Avensis. ¶ρτι αφιχθέν στη χώρα μας, με εμφάνιση πιο δυναμική, πλούσιους χώρους και αναβαθμισμένο εσωτερικό, αλλά και κυρίως, για πρώτη φορά με έναν νέο 1.600άρη diesel κινητήρα, με 112 άλογα και μέση κατανάλωση μόνο 4,1 λτ./100 χλμ. Μαζί με την παραδοσιακή «Toyota» αξιοπιστία, το νέο Avensis είναι η απάντηση του ιάπωνα στο φιλόδοξο γερμανό.Ας δούμε λίγο και τις τιμές τους. Με κόστος κοντά στα 23.000 ευρώ στα 1.600 diesel και ακόμη χαμηλότερα στη βενζίνη, τα τρία αυτά μεσαία κοστίζουν σχεδόν όσο ένα μικρομεσαίο και φθηνότερα από ιδίου κυβισμού Crossover και SUV. Και, πλέον, με την ίδια κατανάλωση, πολύ πιο άνετους χώρους, αλλά και σχεδίαση α λα 4πορτο κουπέ, που αφήνει στο παρελθόν το συντηρητισμό της παραδοσιακής κούρσας.¶ρα, μετά από όλα αυτά, εσείς τι λέτε; Μήπως τα νέα μεσαία βάζουν ξανά την κατηγορία στο προσκήνιο, ιδίως έναντι των Crossover και SUV που έχουν περισσότερες πωλήσεις;Και τελικά, εσείς, θα τους δίνατε μια ευκαιρία ώστε να αποτελέσουν το επόμενό σας αυτοκίνητο;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

EPILEGONTAS LEASING
CONTI VS NEXEN