Δυσάρεστα είναι τα νέα για αυτούς που επιθυμούν να αποκτήσουν μια Koenigsegg Agera RS, καθώς η εταιρεία ολοκλήρωσε τη παραγωγή των μονάδων που είχε προγραμματίσει.
Η Agera RS έκανε την πρώτη της εμφάνιση πριν από περίπου τρία χρόνια στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2015 και όπως η Agera, η Agera R, η Agera S και η One: 1, έπαιρνε ισχύ από ένα 5.0-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα, ο οποίος στη περίπτωση της RS πρόσφερε αρχικά 1.160 ίππους, ενώ στη συνέχεια αναβαθμίστηκε σε 1.360 άλογα.
Όπως αποδείχτηκε αυτό ήταν αρκετό για την Agera RS να κατακτήσει πέντε διαφορετικά ρεκόρ ταχύτητας σε δημόσιο δρόμο, που την έκαναν το γρηγορότερο αυτοκίνητο αγγίζοντας ως μέγιστη ταχύτητα τα 457,94 χλμ. /ώρα.
Επιστρέφοντας στο θέμα μας αναφορικά με το τέλος της κατασκευής της Agera RS, η αρχική παραγωγή καθορίστηκε σε 25 μονάδες. Μετά το ατύχημα κατά τη διάρκεια των τεστ της έκδοσης Gryphon, η Koenigsegg δημιούργησε ένα ακόμα μοντέλο, το οποίο ήταν και το τελευταίο που έκανε, μετρώντας 26 μονάδες.
Αν συμπεριλάβει κάνεις και ένα δοκιμαστικό αυτοκίνητο που πωλήθηκε σε ένα ιδιώτη, αλλά και τα επιπλέον τρία οχήματα Final Edition, εκ των οποίων το ένα έχει ήδη κατασκευαστεί και τα άλλα δύο βρίσκονται προ των πυλών, έτσι συμπληρώνονται 30 μονάδες.
Το μόνο που μένει πλέον είναι να το επιβεβαιώσει και η Koenigsegg, η οποία επικεντρώνει την προσοχή της στην υβριδική Regera, αλλά και στο μοντέλο που θα αντικαταστήσει την Agera.
Κρίμα που βγάζουν πάρα πολύ λίγα κομμάτια=οχήματα... δεν λέω να γίνουν βιοτεχνία, όμως αν μπορούσαν 5 παραπάνω το χρόνο... είναι ιδιαίτερα οχήματα, λιγότερο γνωστά...
Κρίμα που βγάζουν πάρα πολύ λίγα κομμάτια=οχήματα... δεν λέω να γίνουν βιοτεχνία, όμως αν μπορούσαν 5 παραπάνω το χρόνο... είναι ιδιαίτερα οχήματα, λιγότερο γνωστά...