Στο κάλαθο των αχρήστων φημολογείται ότι θα πετάξει η Subaru τα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων, διατηρώντας μόνο τα αυτόματα για όλα τη γκάμα της. Που μπορεί να εξυπηρετεί μια τέτοια απόφαση;
Αλλαγές αναμένεται να συμβούν σύντομα στην προσφερόμενη γκάμα των μοντέλων της Subaru καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες που έρχονται από τον βρετανικό Τύπο, οι άνθωποι της ιαπωνικής εταιρείας βρίσκονται σε σκέψεις να αποκλείσουν όλως διόλου τα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων από όλα τα μοντέλα.
Λόγος για αυτή την ομολογουμένως περίεργη σκέψη αποτελεί η οδική ασφάλεια καθώς, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Διευθυντή Πωλήσεων της μάρκας στη Μεγάλη Βρετανία, κ. Κρις Γκράχαμ: «Δεν υπάρχουν φήμες που να γνωρίζουμε για την συνέχιση των μηχανικών κιβωτίων ή για το ότι το EyeSight θα προσφέρεται με τέτοια».
Υπενθυμίζουμε πως το EyeSight της Subaru είναι ένα σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης το οποίο λειτουργεί σε συνδυασμό με τα συστήματα Adaptive Cruise Control, Pre-Collision Braking, Pre-Collision Throttle Management, Lane Departure και Sway Warning, Lane Keep Assist και Lead Vehicle Start Alert.
H εν λόγω τεχνολογία παίρνει τον έλεγχο του γκαζιού, του φρένου και του τιμονιού ώστε να αποφύγει ένα ατύχημα ή να μειώσει τις συνέπειές του όταν πρόκειται για συγκρούσεις με υψηλή ταχύτητα. Η Subaru τονίζει πως το σύστημα έχει σχεδιαστεί ώστε να προσαρμόζεται στις οδικές συνθήκες της κάθε χώρας, ενώ υπόσχεται πως βοηθάει και στη μείωση των εκπομπών CO2.
Τέλος, ο κ. Γκράχαμ υποστηρίζει πως εφόσον τεθεί ως στόχος η κατασκευή των ασφαλέστερων μοντέλων στον κόσμο, τότε η λύση των αυτόματων κιβωτίων είναι μονόδρομος. Επίσης ανέφερε πως το λανσάρισμα ενός μοντέλο με χειροκίνητο κιβώτιο και χωρίς EyeSight θα είναι καταστροφή για το μήνυμα της οδικής ασφάλειας.
Η subaru τις τελευταίες χρονιές σπάει τα κοντέρ των πωλήσεων το ένα πίσω από το άλλο, ξέρετε αυτοκίνητα δεν πωλούνται μόνο στην Ελλάδα, η subaru πουλάει λίγο λίγοτερα αυτοκίνητα από την opel για παράδειγμα που στην Ελλάδα έχει πολλά με τη διαφορά ότι τα subaru ξεκινάνε με διπλάσια τιμή. Η subaru κάνει ρεκόρ πωλήσεων συνεχώς τα τελευταία χρόνια, καλό είναι να ξέρουμε τι γράφουμε και η εμπάθεια να μην μας επηρεάζει
Σαχλαμάρες του Γκράχαμ, που δεν υιοθετεί υπεύθυνα η subaru.Οσο καταργήθηκαν τα ντίζελ άλλο τόσο θα σταματήσει τα χειροκίνητα κιβώτια η subaru. Τέτοιες αναξιόπιστες σαχλαμάρες μόνο τ αποτυχημένο γκρουπ μπορεί να βγαζει
Δεν είναι άσχημα αυτοκίνητα αλλά είναι υπερτιμημένα. Και επειδή τα αυτοκίνητα είναι ένα είδος επένδυσης και αυτά δυστυχώς κάθε τι μη γερμανικό χάνει πάρα πολύ σε αξία και λειτουργεί αποτρεπτικά για να το αγοράσει κάποιος.
Πολλά τεχνολογικά δρώμενα, είναι αδιάφορα εως πολλούς βαθμούς για τη χώρα μας... λόγω οδικού δικτύου, μορφολογία εδάφους, θερμοκρασίες τους καλοκαιρινούς μήνες, κ.τ.λ.
Προς τη σωστή κατεύθυνση είναι να υπάρχουν όσο το δυνατό περισσότερες επιλογές για όλους...
Η subaru τις τελευταίες χρονιές σπάει τα κοντέρ των πωλήσεων το ένα πίσω από το άλλο, ξέρετε αυτοκίνητα δεν πωλούνται μόνο στην Ελλάδα, η subaru πουλάει λίγο λίγοτερα αυτοκίνητα από την opel για παράδειγμα που στην Ελλάδα έχει πολλά με τη διαφορά ότι τα subaru ξεκινάνε με διπλάσια τιμή. Η subaru κάνει ρεκόρ πωλήσεων συνεχώς τα τελευταία χρόνια, καλό είναι να ξέρουμε τι γράφουμε και η εμπάθεια να μην μας επηρεάζει
Σαχλαμάρες του Γκράχαμ, που δεν υιοθετεί υπεύθυνα η subaru.Οσο καταργήθηκαν τα ντίζελ άλλο τόσο θα σταματήσει τα χειροκίνητα κιβώτια η subaru. Τέτοιες αναξιόπιστες σαχλαμάρες μόνο τ αποτυχημένο γκρουπ μπορεί να βγαζει
Πουλάει ακόμη αυτοκινητα η Subaru;
Κριμα που δεν θα εχουμε κουταλες να ανακατευουμε τη σουπα!
Δεν είναι άσχημα αυτοκίνητα αλλά είναι υπερτιμημένα. Και επειδή τα αυτοκίνητα είναι ένα είδος επένδυσης και αυτά δυστυχώς κάθε τι μη γερμανικό χάνει πάρα πολύ σε αξία και λειτουργεί αποτρεπτικά για να το αγοράσει κάποιος.
Πολλά τεχνολογικά δρώμενα, είναι αδιάφορα εως πολλούς βαθμούς για τη χώρα μας... λόγω οδικού δικτύου, μορφολογία εδάφους, θερμοκρασίες τους καλοκαιρινούς μήνες, κ.τ.λ. Προς τη σωστή κατεύθυνση είναι να υπάρχουν όσο το δυνατό περισσότερες επιλογές για όλους...