Η Τοyota αποφάσισε να βγάλει το κενό ανάμεσα στο «GR» και το «86», ώστε να βοηθήσει τους φίλους της φίρμας να το βρίσκουν πιο εύκολα στα social media και στη μηχανή αναζήτησης του Google.
Η Τοyota φαίνεται πως πρόκειται να κάνει μια μικρή αλλαγή στο όνομα του νέας γενιάς GR 86, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, το τμήμα Marketing της φίρμας απαίτησε να καταργηθεί το κενό ανάμεσα στα γράμματα «GR» και τους αριθμούς «86», ώστε το αυτοκίνητο να μπορεί βρεθεί ευκολότερα από όσους ανθρώπους το αναζητούν στο Google ή μέσω hatshtag στα κοινωνικά δίκτυα.
Η αλλαγή γίνεται για τα social media και τις αναζητήσεις στο Google
Σύμφωνα με όσα γίνονται γνωστά, ένας εκπρόσωπος της φίρμας από την Βρετανία δήλωσε: «H αλλαγή αυτή έχει να κάνει με τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης». Πιο συγκεκριμένα, στο Twitter, το hashtag #GR δίνει σαν αποτελέσματα αρκετά post σχετικά με τα μοντέλα της Toyota αλλά και post για άσχετα θέματα. Την ίδια στιγμή, στο Instagram, με το hashtage #86, ο χρήστης μπορεί να δει τόσο το καινούριο GR 86 αλλά και άσχετα αποτελέσματα όπως τούρτες, παπούτσια, καπέλα, φανέλες ομάδων και πολλά άλλα. Όπως καταλαβαίνετε, η Toyota θεωρεί πως με το hashtag #GR86, οι φίλοι του μοντέλου θα μπορούν εύκολα και γρήγορα να μάθουν πληροφορίες και να δουν εικόνες αποκλειστικά για το νέο της μοντέλο. Η μικρή αλλαγή στο όνομα του μοντέλου δεν θα επηρεάσει το αυτοκίνητο σε κάποιον άλλο τομέα. Για παράδειγμα, τα εμβλήματα που έχει πάνω του θα παραμείνουν ίδια.
Mε 2,4 λίτρων ατμοσφαρικό μοτέρ με ισχύ 235 άλογα
Θυμίζουμε πως το νέο GR86 (πλέον) έκανε ντεμπούτο στις αρχές Απριλίου, έχοντας στο μηχανοστάσιο έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 2,4 λίτρων. Η μάρκα δεν ανέφερε επίσημα τα στοιχεία απόδοσης για την Ευρώπη, τα οποία θα γνωστοποιήσει όταν θα γίνει το ευρωπαϊκό λανσάρισμα του μοντέλου, όμως στην ιαπωνική προδιαγραφή, το μοτέρ θα προσφέρει 235 ίππους και 250 Nm ροπής. Το νέο GR 86 έχει μήκος 4.265 χιλιοστά, πλάτος 1.775 χλστ. και ύψος 1.310 χλστ, με το μεταξόνιό του να μετράται στα 2.575 χλστ. Όταν είναι εξοπλισμένο με το στάνταρ εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, το βάρος του ανέρχεται στα 1.270 κιλά, ενώ προαιρετικά, θα υπάρχει διαθέσιμο αυτόματο κιβώτιο αντίστοιχων σχέσεων.
Συνέχεια του άρθρου >>>
50% πιο άκαμπτο σε σχέση με πριν και πιο αεροδυναμικό
Μάλιστα για να μείνει χαμηλά το βάρος του μοντέλου οι μηχανικοί της ιαπωνικής μάρκας έχουν χρησιμοποιήσει αλουμίνιο για την οροφή και τα φτερά, ενώ η εταιρεία σημειώνει πως χαμηλότερο είναι και το κέντρο βάρους, στοιχείο που βελτιώνει το χειρισμό. Στα νέα χαρακτηριστικά του GR 86 είναι και η βελτιωμένη κατά 50% στρεπτική ακαμψία σε σχέση με αυτή του GT86, ενώ διαθέτει επίσης μια ποικιλία αεροδυναμικών βελτιώσεων. Η μπροστινή ανάρτηση φέρει γόνατα MacPherson, ενώ πίσω θα βρει κανείς διπλά ψαλίδια.
Το GR 86 γίνεται... GR86!
- Η αλλαγή γίνεται για τα social media και τις αναζητήσεις στο Google
- Οι φίλοι του μοντέλου θα το βρίσκουν πιο εύκολα στο διαδίκτυο
- Δεν αλλάζει τίποτα άλλο, τα εμβλήματα GR πάνω του μένουν ίδια
To όνομα του μοντέλου άλλαξε για χάρη των social media. Τι άλλο θα δούμε από τις εταιρείες στην προσπάθειά τους να πουλήσουν περισσότερα αυτοκίνητα;