Η Opel τελειώνει τη διάθεση του Corsa diesel στην Ελλάδα στα πλαίσια της σταδιακής απεμπλοκής της από τους κινητήρες πετρελαίου στα επιβατικά αυτοκίνητα, λόγω των αυστηρότερων κανονισμών για τους ρύπους. Το ανανεωμένο Corsa θα προσφέρεται σε βενζίνη και ως αμιγώς ηλεκτρικό (Corsa-e).
Τίτλοι τέλους για το πετρελαιοκίνητο Opel Corsa, μιας έκδοσης που αγαπήθηκε πολύ από το ελληνικό κοινό και «έγραψε» εκατοντάδες χιλιόμετρα στους ελληνικούς δρόμους. Η είδηση προέκυψε από τον πρόσφατο τιμοκατάλογο της ελληνικής αντιπροσωπείας της Opel για το Corsa, όπου η πετρελαιοκίνητη εκδοχή του γερμανικού μικρού απουσιάζει. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που συλλέξαμε, η diesel έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου της γερμανικής μάρκας αποσύρεται και υπάρχει μόνο ένα εξαιρετικά μικρό απόθεμα αυτοκινήτων με κινητήρα πετρελαίου. Από εκεί και πέρα, το Corsa συνεχίζει να προσφέρεται σε βενζίνη με τον 1,2 λτ. κινητήρα σε τρεις εκδόσεις ισχύος 75 ίππων (ατμοσφαιρικός), 100 και 130 ίππων (turbo) με τις τιμές να ξεκινούν από 19.900 ευρώ για το 75άρι και 21.400 ευρώ για το 100άρι. Η ισχυρότερη έκδοση βενζίνης των 130 ίππων κοστίζει 24.900 ευρώ.
Όσον αφορά στο μέλλον του Corsa, το ανανεωμένο μοντέλο που πρόκειται να παρουσιαστεί το ερχόμενο φθινόπωρο δεν θα έχει στη γκάμα του μοτέρ πετρελαίου, κάτι που σημαίνει πως το μικρό των Γερμανών αποχαιρετά οριστικά το diesel, λαμβάνοντας υπόψιν τη στροφή της Opel αλλά και των περισσότερων Ευρωπαίων κατασκευάστων προς την ηλεκτροκίνηση, λόγω των αυστρότερων κανονισμών που τίθενται για τις εκπομπές ρύπων.
Με 102 άλογα το -απερχόμενο- diesel, 136 το ηλεκτρικό Corsa-e & 156 PS το Mokka Electric
Σε ό,τι έχει να κάνει με την απερχόμενη πετρελαιοκίνητη version του Opel Corsa, αυτή είχε κάτω από το καπό της έναν turbodiesel κινητήρα 1,5 λίτρων με ισχύ 102 ίππων που προσφερόταν αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Περισσότερες πληροφορίες για την τελευταία (όπως όλα δείχνουν) πετρελαιοκίνητη έκδοση της πρότασης των Γερμανών στα μικρά μπορείτε να διαβάσετε στην αναλυτική δοκιμή του Opel Corsa diesel.
Για την ιστορία, αξίζει να αναφερθεί πως, πέρυσι, περίπου το 54% των Corsa που πωλήθηκαν ήταν με diesel κινητήρα, ενώ τις προηγούμενες χρονιές το μιξ των πωλήσεων βενζίνης-diesel ήταν περίπου χωρισμένο στη μέση, κάτι που σημαίνει ότι σχεδόν τα μισά Corsa που απορροφήθηκαν από την ελληνική αγορά ήταν πετρελαιοκίνητα. Βέβαια, με την ηλεκτροκίνηση να αυξάνει διαρκώς τις μετοχές της στις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου, η Opel έχει τον άσο του Corsa-e στο μανίκι στα supermini (σ.σ. τα μικρά που λέμε στην Ελλάδα), καθώς επίσης και του ηλεκτρικού Mokka Electric με τον αναβαθμισμένο κινητήρα των 156 ίππων (+20 άλογα από το προηγούμενο) στα μικρά SUV.