Πρόστιμο ύψους 2,1 εκατομμυρίων ευρώ επέβαλε η Νότιο Κορέα στην Tesla, για απόκρυψη στοιχείων στους πελάτες της, αναφορικά με την πραγματική αυτονομία των αυτοκινήτων της!
Νέους μπελάδες έχει να αντιμετωπίσει η Tesla στην… αυγή του 2023. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Automotive News Europe η αντιμονοπωλιακή αρχή της Νοτίου Κορέας δήλωσε ότι θα της επιβάλει πρόστιμο 2,85 δισεκατομμυρίων γουόν (2,1 εκατομμυρίων ευρώ περίπου) επειδή δεν ενημέρωσε τους πελάτες της για τη μικρότερη αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων της σε χαμηλές θερμοκρασίες.
Έως και 50,5% μικρότερη αυτονομία σε συνθήκες ψύχους
Συγκεκριμένα, η Επιτροπή Δίκαιου Εμπορίου της Ν. Κορέας δήλωσε ότι η Tesla είχε υπερβάλει κατά την προβολή της αυτονομίας των αυτοκινήτων της με μία μόνο φόρτιση, της οικονομικής τους απόδοσης σε σχέση με τα βενζινοκίνητα οχήματα καθώς και των επιδόσεων των Supercharger φορτιστών της, στην επίσημη ιστοσελίδα της από τον Αύγουστο του 2019 μέχρι πρόσφατα. Μάλιστα, υπογραμμίζει πως η αυτονομία των αυτοκινήτων της αμερικανικής εταιρείας περιορίζεται σε χαμηλές θερμοκρασίες έως και 50,5% σε σύγκριση με αυτό που αναφέρεται στην ιστοσελίδα της.
Καμία αναφορά στην ιστοσελίδα της Tesla
Στην ιστοσελίδα της, η Tesla παρέχει συμβουλές χειμερινής οδήγησης, όπως η προετοιμασία των οχημάτων πριν τη φόρτιση με εξωτερικές πηγές ενέργειας και χρήση της ενημερωμένης εφαρμογής Energy για την παρακολούθηση της κατανάλωσης, αλλά δεν αναφέρει την απώλεια αυτονομίας σε θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν.
Το 2021 ήρθαν οι πρώτες αναφορές
Αξίζει να σημειωθεί πως το 2021, η Citizens United for Consumer Sovereignty, καταναλωτική οργάνωση της Νοτίου Κορέας, δήλωσε ότι η αυτονομία οδήγησης των περισσότερων ηλεκτρικών οχημάτων μειώνεται έως και 40% σε χαμηλές θερμοκρασίες όταν οι μπαταρίες χρειάζονται προετοιμασία και αυτές της Tesla επηρεάζονταν ακόμα περισσότερο.
Δεν έκανε σχόλιο η Tesla
Η Automotive News Europe προσπάθησε να έρθει σε επικοινωνία με την Tesla για να προχωρήσει σε κάποιο σχόλιο, ωστόσο αυτό δεν κατέστη δυνατό.
Βαρύς ο «πέλεκυς» για την Tesla στη Ν. Κορέα
- Έως και 50,5% μικρότερη η αυτονομία των μοντέλων της σε συνθήκες ψύχους.
- Τιμωρήθηκε με πρόστιμο η μάρκα γιατί δεν το έγραφε στην ιστοσελίδα της.
- Το 2021 ήρθαν οι πρώτες αναφορές.
Θεωρείς λογικό το πρόστιμο ή θα έπρεπε να είναι διαφορετικό;