Το γαλλικό μικρομεσαίο μοντέλο μπορεί πλέον να τοποθετηθεί μαζί με την αφρόκρεμα της κατηγορίας.
Test: 308 1,6 ΒlueHDi
72.136 Επισκέψεις στο άρθρο (28/3/2016)
Η τρέχουσα γενιά του Peugeot 308 κάνει κούρσα προς την κορυφή της κατηγορίας, την οποία φέρνει ακόμη πιο κοντά ο «καθαρός» 1,6 BlueHDi και το νέο 6άρι αυτόματο κιβώτιο.
Στα γρήγορα: • Κοστίζει 24.070 ευρώ• Είναι 1,6 turbodiesel με 120 άλογα• Καίει 3,6 λτ./100 χλμ.+ Ποιότητα κατασκευής, κινητήρας-επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, αίσθηση τιμονιού, τεχνολογία- Τιμή, όχι αρκετοί χώροι για μικροαντικείμεναΑπό την πρώτη μας επαφή με το νέο Peugeot 308 είχαμε καταλήξει πως το γαλλικό μικρομεσαίο μοντέλο μπορεί πλέον να τοποθετηθεί μαζί με την αφρόκρεμα της κατηγορίας. Έκανε άλματα στην ποιότητα, άλλαξε χαρακτήρα και στράφηκε σε μια πιο μίνιμαλ προσέγγιση, ενώ βασίστηκε σε μια νέα εξαιρετικά άκαμπτη, αλλά ελαφριά, πλατφόρμα (EMP2). Σήμερα δοκιμάζουμε τη έκδοση με τον νέας γενιάς πετρελαιοκινητήρα 1,6 BlueHDI των 120 ίππων (διατίθεται και με 100 ίππους), ο οποίος μπορεί να συνδυαστεί με το νέο αυτόματο κιβώτιο EAT (Efficiency Automatic Transmission). Οι νέοι πετρελαιοκινητήρες BlueHDi συνδυάζουν το σύστημα SCR (Selective Catalytic Reduction) με το φίλτρο μικροσωματιδίων (FAP) ενισχυμένο με ειδικό πρόσθετο (Adblue). Έτσι μειώνονται κατά 90% τα βλαβερά οξείδια του αζώτου (NOx), βελτιστοποιούνται οι εκπομπές CO2 και μηδενίζονται ουσιαστικά αυτές των μικροσωματιδίων (99,9%).
Πλούσια εξοπλισμένοΓια να αποκτήσει κανείς την αυτόματη 1,6 ΒlueHDΙ έκδοση του 308 θα πρέπει να καταβάλει το ποσό των 24.070 ευρώ για την έκδοση Active, που είναι και η βασική. Η τιμή αυτή είναι με απόσυρση και συνοδεύεται από το πρόγραμμα 4x4 της Peugeot (4 χρόνια άτοκα, 4 χρόνια εγγύηση, 4 χρόνια οδική βοήθεια και 4 χρόνια δωρεάν service). Η πληρότητα του εξοπλισμού συνδυάζει ηλεκτρικές ευκολίες, αυτοματισμούς, στοιχεία πολυτέλειας και υψηλή τεχνολογία.
Παιδιά αφήστε τις προκαταλήψεις. Το αυτοκίνητο εξωτερικά είναι πολύ όμορφο και με πολύ καλή "λαμαρίνα". Κατά την γνώμη μου δείχνει premium.
Mην ακούω το συγκρίσεις με BMW 1 γιατί δεν είναι το ίδιο όσο αφορά τα χρηματικό ποσό που δίνεις. Με 24 χιλ. στην Peugeot αγοράζεις diesel. Στην BMW σε αυτή την τιμή αγοράζεις βενζίνη και με την βασική έκδοση (δηλαδή τίποτα!). Επίσης η BMW είναι και πιο μικρή σε χώρους. Οδηγικά δεν ξέρω...δεν τα έχω οδηγίσει. Αλλά μιλάμε για τελείως διαφορετικά βαλάντια. Σε σχέσει πάντως με τον ανταγωνισμό (Golf, Astra, Focus, auris) υπερτερεί γιατί έχει αξιόπιστο κινητήρα και premium εμφάνιση. Είναι όμορφο πως να το κάνουμε !
Μετά από 3 χρόνια κυκλοφορίας του peugeot να βγουν να μας πούνε εάν καποιος είχε το παραμικρό πρόβλημα....Τέρας αξιοπιστίας και με κινητήρες μακράν ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά....Τώρα όσον αφορά την bmw 1 που αναφέρει ο φίλος ας οδηγήσει τα δύο μοντέλα και θα καταλάβει πόσο μπροστά σε αυτήν την κατηγορία είναι η peugeot.
το ερωτημα είναι σε ποιο ταρζεντ κρουπ πολιτων απευθύνεται ένα αμαξι πανω από 25 χιλιαρικα ευρω; σε ανεργους , σε 4 ωριτες ,,σε μισθωτούς των 500 ευρω,; σε οικογενειάρχες με παιδια; σε μικρο επαγγελματιες; ..σε μονιμους δημοσιους υπαλληλους των 1000 ευρω; σε μεγαλομισθοτπους υπαλληλους των 3000 ευρω; σε πετυχημένους επιχειρηματιες; αλλα αυτοι γιατι να δωσουν τοσα χρηματα ..για αμαξι; εχουν τα εταιρικα.., σε πετυχημένους τραγουσιστες και υψηλα αμοιβομενους καλαθοποδοσφαιριστες; σε οποιους πετυχαινουν κάθε εμβομαδα το λοτοο και το τζοκερ; και πλοσοι είναι αυτοι; το περιοδικο να κανει μι<α ευευνα να σουμε ..οσοι αγοραζουν καινουργιο αμαξι τη σημερον ημερα..πανω από 20-25 χιλιαρικα...να μαθουμε ποσοι είναι τον αριθμο και τι εσοδα εχουν; πως τα βγαζουν με ποιο τρο[ο να τα βγαλουμε και εμεις....για ξεφυγουμε και από την οικονομικη κριση..γιατι το μυστικο το κτρατανε μονο οι λιγοι;
Παιδιά αφήστε τις προκαταλήψεις. Το αυτοκίνητο εξωτερικά είναι πολύ όμορφο και με πολύ καλή "λαμαρίνα". Κατά την γνώμη μου δείχνει premium. Mην ακούω το συγκρίσεις με BMW 1 γιατί δεν είναι το ίδιο όσο αφορά τα χρηματικό ποσό που δίνεις. Με 24 χιλ. στην Peugeot αγοράζεις diesel. Στην BMW σε αυτή την τιμή αγοράζεις βενζίνη και με την βασική έκδοση (δηλαδή τίποτα!). Επίσης η BMW είναι και πιο μικρή σε χώρους. Οδηγικά δεν ξέρω...δεν τα έχω οδηγίσει. Αλλά μιλάμε για τελείως διαφορετικά βαλάντια. Σε σχέσει πάντως με τον ανταγωνισμό (Golf, Astra, Focus, auris) υπερτερεί γιατί έχει αξιόπιστο κινητήρα και premium εμφάνιση. Είναι όμορφο πως να το κάνουμε !
Μετά από 3 χρόνια κυκλοφορίας του peugeot να βγουν να μας πούνε εάν καποιος είχε το παραμικρό πρόβλημα....Τέρας αξιοπιστίας και με κινητήρες μακράν ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά....Τώρα όσον αφορά την bmw 1 που αναφέρει ο φίλος ας οδηγήσει τα δύο μοντέλα και θα καταλάβει πόσο μπροστά σε αυτήν την κατηγορία είναι η peugeot.
το ερωτημα είναι σε ποιο ταρζεντ κρουπ πολιτων απευθύνεται ένα αμαξι πανω από 25 χιλιαρικα ευρω; σε ανεργους , σε 4 ωριτες ,,σε μισθωτούς των 500 ευρω,; σε οικογενειάρχες με παιδια; σε μικρο επαγγελματιες; ..σε μονιμους δημοσιους υπαλληλους των 1000 ευρω; σε μεγαλομισθοτπους υπαλληλους των 3000 ευρω; σε πετυχημένους επιχειρηματιες; αλλα αυτοι γιατι να δωσουν τοσα χρηματα ..για αμαξι; εχουν τα εταιρικα.., σε πετυχημένους τραγουσιστες και υψηλα αμοιβομενους καλαθοποδοσφαιριστες; σε οποιους πετυχαινουν κάθε εμβομαδα το λοτοο και το τζοκερ; και πλοσοι είναι αυτοι; το περιοδικο να κανει μι<α ευευνα να σουμε ..οσοι αγοραζουν καινουργιο αμαξι τη σημερον ημερα..πανω από 20-25 χιλιαρικα...να μαθουμε ποσοι είναι τον αριθμο και τι εσοδα εχουν; πως τα βγαζουν με ποιο τρο[ο να τα βγαλουμε και εμεις....για ξεφυγουμε και από την οικονομικη κριση..γιατι το μυστικο το κτρατανε μονο οι λιγοι;
ola καλα.....αλλα με 3 χιλιαρικα παραπανω πας στον ασσο τησ BMW.....και δεν υπαρχει η καμια σχεση........