4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Με αύρα από την κορυφαία Alfa Romeo QV , η Alfa Romeo προσφέρει στην Giulietta τη νέα έκδοση QV Line.
Test: Alfa Romeo Giulietta QV Line
52.647 Επισκέψεις στο άρθρο (3/6/2015)
Η Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 PS στη νέα έκδοση QV Line, γίνεται ακόμη πιο ξεχωριστή αισθητικά και προβάλει ακόμη περισσότερη πολυτέλεια.
- Ανεση ανάρτησης, πλάτος και ύψος στο πίσω κάθισμα, τιμή
Με αύρα από την κορυφαία Alfa Romeo QV (Quadrifoglio Verde, δηλ. πράσινο τετράφυλλο τριφύλλι), η Alfa Romeo προσφέρει στην Giulietta τη νέα έκδοση QV Line. Πρόκειται για ένα εξοπλιστικό αισθητικό πακέτο, που βασίζεται πάνω στην κορυφαία έκδοση Distinctive, περιλαμβάνοντας αναβαθμίσεις στο αμάξωμα και το εσωτερικό.
Ειδικότερα, οι αλλαγές στο αμάξωμα της Giulietta QV Line αφορούν στο γκρι ματ χρώμα, τις μαύρες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, τις κόκκινες δαγκάνες φρένων, τα καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών-εμπρός γρίλια-περίγραμμα προβολέων ομίχλης σε σκούρο γυαλιστερό φινίρισμα, αλλά και στους σκουρόχρωμους προβολείς. Το τελικό αποτέλεσμα, μας δίνει μια Giulietta που προβάλει δυναμισμό και παράλληλα, κλέβει τα βλέμματα των περαστικών.
Πιο πολυτελές εσωτερικόΣτο θάλαμο των επιβατών της Giulietta QV Line η Alfa Romeo τονίζει την εσωτερική πολυτέλεια, προσφέροντας sport σαλόνι με δέρμα και αλκαντάρα, αλλά και ραφές σε λευκό και πράσινο χρώμα. Επιπλέον αυτού, συναντούμε σπορ δερμάτινο τιμόνι με λευκές ραφές, σπορ πεντάλ αλουμινίου, επιλογέα ταχυτήτων και χειρόφρενο με λευκές και πράσινες ραφές, πίσω φιμέ τζάμια, επενδύσεις ταμπλό και εσωτερικού θυρών από σκούρο αλουμίνιο, αλλά και ειδικής σχεδίασης πατάκια. Από εκεί και πέρα, το εσωτερικό είναι καλοφτιαγμένο, οδηγοκεντρικό και με σωστή εργονομία.
Σπορτίφ και στο δρόμο
Η Giulietta ανέκαθεν χαρακτηριζόταν από τα σπορτίφ οδικά χαρακτηριστικά και αυτό δεν διαφοροποιείται στην QV Line, η οποία διαθέτει και την προαιρετική sport πίσω ανάρτηση (πιο σφιχτή). Έτσι, στην πράξη η Giulietta διαθέτει εξαιρετική σταθερότητα στην ευθεία, ενώ στις στροφές εμφανίζεται ουδέτερη, με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και πολύ καλό έλεγχο από το τιμόνι.
Με την επιλογή μάλιστα Dynamic στο σύστημα Alfa D.N.A. (αλλάζει βάρος τιμονιού, απόκριση κινητήρα, ενώ προ-φορτίζει τα φρένα), η Giulietta αποκτά ακόμη πιο σπορ οδικά χαρακτηριστικά. Στο ύψος του στέκεται και ο κινητήρας turbo βενζίνης 1,4 170 ίππων, με γρήγορες επιδόσεις, αλλά σχετικά αυξημένη κατανάλωση.
Οι μετρήσεις μας έδειξαν 8,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ με 4η στο κιβωτιο, το 60-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 6,4 δλ. (με 5η 9,4 δλ.). Τέλος, η ρεπρίζ από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα είναι της τάξης των 8,9 δλ. με 5η και 11,6 δλ. με επιλεγμένη την 6η σχέση στο κιβώτιο. Η ακινητοποίηση, πάλι, από τα 100 χλμ./ώρα απαιτεί 39,1 μέτρα.
Συμπέρασμα
Για αυτούς που θέλουν μια ακόμη πιο ξεχωριστή αισθητικά Alfa Romeo Giulietta, η QV Line θα τους κινήσει σίγουρα το ενδιαφέρον.
Πρόκειται για ένα εξοπλιστικό αισθητικό πακέτο, που βασίζεται πάνω στην κορυφαία έκδοση Distinctive.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
-
200 διαθέσιμα στοιχεία για ALFA ROMEO GIULIETTA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Την δεκαετία του 80΄ λέγαμε: Alfa Romeo ψηλά πάει καλά. Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα. Τα Alfa πάντα ήταν και θα είναι ξεχωριστά αυτοκίνητα.
Αμάξι όνειρο! Και σε αυτό το πακέτο! παρακαλάω να χαλάσει το 15τίας αυτοκίνητό μου για να πάω να το πάρω πριν τελειώσει αυτό το στυλιστικό πακέτο.
ΠΡΟΣ ΑUTOTRITΙ:Επιδη βαζετε την τιμη στα αρνητικα,θα ηθελα να ρωτησω ,σε σχεση με πιο αυτοκινητο ειναι ακριβο?Αφου σε σχεση με το audi A3, ειναι φθηνοτερη η giulietta, και παραλληλα ειναι μακραν ανωτερη ως αυτοκινητο σε σχεση με το υποδιαιστερο Αudi Α3 με μια απ τις κραυγαλαιες διαφορες να ειναι η αισθηση στο τιμονι.Eυχαριστω πολυ θα χαιρομουν αν μπαινατε στον κοπο να απαντησετε.
Συγγνώμη αν είμαι γκαβός αλλά την τιμή της εκδοσης στο άρθρο δεν την βλέπω πουθενά !
ΚΟΥΚΛΑΡΑ ΜΟΥ ΟΥ ΟΥ ΟΥ , καλησπερα στην παρεα , καλησπερα φιλε (μπορω να λεω φιλε ε? ) Γιωργο Alfa 75 America , και αυτη την Alfa Romeo που εχεις στην φωτο ( η 33 Stradale ειναι ε?) ειναι ονειρο . Φανταζομαι τους παππουδες μας , στα νιατα τους (που τα πορνο ηταν δυσκολα τοτε να τα βρεις) και να πηγαινουν στην τουαλετα με την αφισα της Alfa 33 Stradale . Και μετα εμπαινε η γυναικα τους και απορουσαν ποιος ΞἎΝΑΕΒΑΨΕ την τουαλετα !!!
Αχ βαχ Δεν ειχα ποτε μια αλφα Η πρωτη που εβαλε το εκκεντροφορο επι κεφαλης Σχεδον η πρωτη με σπαστο διαφορικο και η πρωτη με δισκοφρενα πισω Οταν ολοι οι αλλοι βαζανε μεχρι οροχτες σουστοφυλλα πισω !!!!! Δεν μιλαω για σχεδιασμο γιατι δεν πρεπει να πιασω στο στονα συδους τους σχεδιαστες Ειχα σαν ετΑιρικο αυτκινητο μια 147, τραινο .. Μα ερεσει οτι η σεατ καποτε υποτιθεται οτι θα χτυπαγε την αλφα ρομεο Γιατι δεν τους εγινε μια μυνηση για ιεροσυλια ?
ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ