Με μια ματιά- Είναι 1,6 turbodiesel με 112 άλογα- Καίει 4,2 λτ./100 χλμ.- Κοστίζει από 22.420 ευρώ- Πληρώνει 97,2 ευρώ τέλη κυκλοφορίας
Συν & πλην+ Ανεση-ποιότητα κύλισης, εργονομία, ποιότητα, ηχομόνωση, κατανάλωση, τιμή, εγγύηση- Μακριά κλιμάκωση 6ης σχέσης, αίσθηση συστήματος διεύθυνσηςΤο Avensis της Toyota έχει διαγράψει τη δική του πορεία στη μεσαία οικογενειακή κατηγορία από το 1997 μέχρι σήμερα, δίνοντας έμφαση σε τομείς όπως η άνεση, οι καλοί χώροι, αλλά και η αξιοπιστία που έτσι κι αλλιώς χαρακτηρίζει τις δημιουργίες της ιαπωνικής μάρκας. Ως προίκα του, το μεσαίο μοντέλο κουβαλά πάνω από 1,7 εκατομμύρια πωλήσεις στην Ευρώπη, αλλά και μια σειρά από πανευρωπαϊκές διακρίσεις στο πεδίο της ικανοποίησης κατόχου. Πλέον, η Toyota μας φέρνει τη νέα ή μάλλον, τη ριζικά ανανεωμένη γενιά του Avensis, με μεγαλύτερη είδηση την προσθήκη για πρώτη φορά στη γκάμα diesel κινητήρα κάτω από 2,0 λτ. και ειδικότερα, με χωρητικότητα 1.598 κ.εκ. Εμείς, δοκιμάζουμε την άκρως ενδιαφέρουσα αυτή έκδοση, για να δούμε κατά πόσο πλέον η οικονομία ενός «μικρού» diesel θα αποτελέσει από εδώ και πέρα χαρακτηριστικό και του Avensis.
Αυτό που χαρακτηρίζει το ιαπωνικό μεσαίο μοντέλο είναι τα κορυφαία επίπεδα άνεσης, που συνδυάζονται με περαιτέρω βελτιωμένη ποιότητα κύλισης.
Καλό αυτό το Avensis , αλλά είναι πια 7-8 χρονών και δέχθηκε και δεύτερο facelift.... Και δεν υπάρχει σε liftback έκδοση για άνοιγμα του πίσω πορτμπαγκάζ μαζί με το παρμπρίζ για εύκολη φόρτωση και πρόσβαση ογκωδών αντικειμένων... Άρα το skoda octavia θα πάρω...
Autotriti ο κινητήρας αυτός ειναι προέλευσης BMW η κάνω λάθος?
Απάντηση: Είναι σε συνεργασία με την BMW.
Καλό αυτό το Avensis , αλλά είναι πια 7-8 χρονών και δέχθηκε και δεύτερο facelift.... Και δεν υπάρχει σε liftback έκδοση για άνοιγμα του πίσω πορτμπαγκάζ μαζί με το παρμπρίζ για εύκολη φόρτωση και πρόσβαση ογκωδών αντικειμένων... Άρα το skoda octavia θα πάρω...
#Takaros Skoda Octavia πήρα και γώ και τώρα δε ξέρω τί ρύπους εκπέμπει τελικά...