Elk test: Κορυφαίο στην κατηγορία με 77 χλμ./ώρα
Αξιοποιώντας τη σωστή-ελάχιστη εμπλοκή του ESP και την σφιχτούτσικη ST-Line ανάρτηση, το Ford Puma εντυπωσιάζει με την ομοιογενή συμπεριφορά και το «μηχανικό» τρόπο που έβγαλε σε πέρας τη δοκιμασία του elk test (77 χλμ./ώρα).
Μία από τις δημοφιλέστερες αποκλειστικές μετρήσεις του AutoΤρίτη είναι το elk test, ο γνωστός σε όλους μας «Τάρανδος». Πρόκειται για την σημαντικότερη δοκιμασία ενεργητικής ασφάλειας ως προς την αποφυγή απότομου εμποδίου. Η επιτυχία κάθε μοντέλου εξαρτάται από το πλαίσιο, το μεταξόνιο και τα μετατρόχια, την αρχιτεκτονική και ρύθμιση της ανάρτησης, το βάρος και η κατανομή του, το κέντρο βάρους και τα ελαστικά (διάσταση, κατάσταση και χαρακτηριστικά). Το «στήσιμο» του Ford Puma (mHEV 155 PS), λοιπόν, αποδείχθηκε εξαιρετικά ικανό να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του elk test αξιοποιώντας και την σπορ ρύθμιση της στάνταρ ανάρτησης ST-Line. Με πετυχημένη ταχύτητα εισόδου τα 77 χλμ./ώρα το Ford Puma πέτυχε ρεκόρ στην κατηγορία των B-SUV (μαζί το VW Taigo) προσφέροντας ξεχωριστή οδηγική αίσθηση χάρη στο απόλυτα θετικό τιμόνι και τις άμεσες αντιδράσεις.
Εξαιρετικά αποτελεσματική στο φρενάρισμα πανικού η κορυφαία έκδοση Ford Puma ST που «κοκαλώνει» από τα 100 χλμ./ώρα σε 34,6 μέτρα.
Το πλήρες οδηγικό fun-to-drive πακέτο του Ford Puma ολοκληρώνουν τα καλά του φρένα (36,7 μ. στο 100-0 χλμ./ώρα στην έκδοση 1,0 EcoBoost 155 PS mHEV) με αεριζόμενους δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω. Μην ξεχνάμε, ότι το Ford Puma ST έχει το κορυφαίο «κοκάλωμα» στην κατηγορία όλων των B-SUV, μιας και ακινητοποιείται μετά από μόλις 34,6 μέτρα.
Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center
ELK TEST: 77 χλμ./ώρα (1ο στα B-SUV)
Αξιολόγηση οδικής συμπεριφοράς: Το πιο σπορ στα B-SUV
Σελίδα 1 | Σε ποιες μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center ξεχωρίζει το Ford Puma; |
Σελίδα 2 | Elk test: Κορυφαίο στην κατηγορία με 77 χλμ./ώρα |
Σελίδα 3 | «Ταμερλάνος» - χώροι: Έχει πορτ-μπαγκάζ μεγαλύτερης κατηγορίας (502 λτ.) |
Σελίδα 4 | Κινητήρας: «Καίει» λίγο και έχει απαλό boost από τα χαμηλά |