Κινητήρας: «Καίει» λίγο και έχει απαλό boost από τα χαμηλά
Ο βραβευμένος 1.000άρης EcoBoost αποδίδει 125 και 155 άλογα στις συμβατικές εκδόσεις, συνεπικουρούμενος από ήπια υβριδική τεχνολογία 48V.
Αποκλειστικά διαθέσιμο σε ήπια υβριδικές εκδόσεις, το συμβατικό Ford Puma «φορά» τον πολυβραβευμένο 1,0 EcoBoost ο οποίος αποδίδει 125 και 155 άλογα. Η παρουσία της mild hybrid τεχνολογίας εξασφαλίζει την αμεσότητα του μοτέρ το οποίο παίρνει ένα απαλό boost από τις χαμηλές χάρη στο bonus των 50 Nm του 48βολτου συστήματος. Κάπως έτσι, η επιτάχυνση γίνεται προοδευτικά, σχετικά ήσυχα, πολιτισμένα και χωρίς αισθητό κραδασμό, παρά την 3κύλινδρη φύση του συνόλου. Όσον αφορά τις επιδόσεις, η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο των 155 ίππων φημίζεται περισσότερο για τις ενδιάμεσες-ρεπρίζ για πιο εύκολες προσπεράσεις εντός και εκτός πόλης.
Συνδυάζοντας το boost ροπής και την τεχνολογία αυτόματης διακοπής λειτουργίας του μεσαίου κυλίνδρου σε συγκεκριμένες συνθήκες, το Ford Puma έχει μία από τις κορυφαίες καταναλώσεις στον βενζινοκίνητο ανταγωνισμό.
Αυτό δεν σημαίνει πως υστερεί η «βασική» των 125 ίππων, καθότι εστιάζει περισσότερο στην μειωμένη κατανάλωση. Με 6,5 λτ./100 χλμ. το «βασικό» Ford Puma είναι αρκετά οικονομικό στην τσέπη, την ώρα που με επιλεγμένο το ECO πρόγραμμα λειτουργίας, η κατανάλωση μπορεί να πέσει ακόμα χαμηλότερα σε μετακινήσεις εντός αστικού ιστού. Περισσότερες πληροφορίες για δοκιμή κάθε έκδοσης του Ford Puma μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.
Μετρήσεις AutoΤρίτη Test Center (επιδόσεις)
Φρένα 100-0 χλμ./ώρα: 36,7 μ. (έκδοση: 1,0 EcoBoost 155 PS mHEV)
Φρένα 100-0 χλμ./ώρα: 34,5 μ. (έκδοση: Puma ST)
Πραγματική κατανάλωση: 6,5 λτ/100 χλμ. (Mild Hybrid 125 PS)
Σελίδα 1 | Σε ποιες μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center ξεχωρίζει το Ford Puma; |
Σελίδα 2 | Elk test: Κορυφαίο στην κατηγορία με 77 χλμ./ώρα |
Σελίδα 3 | «Ταμερλάνος» - χώροι: Έχει πορτ-μπαγκάζ μεγαλύτερης κατηγορίας (502 λτ.) |
Σελίδα 4 | Κινητήρας: «Καίει» λίγο και έχει απαλό boost από τα χαμηλά |