Το AutoΤρίτη Test Center κατέγραψε κατανάλωση στο ταξίδι 4,1 λτ./100 χλμ., νούμερο που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 45 λίτρων εξασφαλίζει αυτονομία ταξιδιού πάνω από 1.000 χιλιόμετρα!
Κάτω από το καπό του Citroen C3 Aircross της δοκιμής βρίσκεται ο γνώριμος turbo diesel κινητήρας χωρητικότητας 1.499 κ.εκ. της «οικογένειας» BlueHDi. Αποδίδει 110 ίππους, με 250 Nm ροπής και συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Από τεχνικής άποψης, το συγκεκριμένο μοτέρ έχει εκπομπές ρύπων 128 γρ. CO2/χλμ., άρα έχει τέλη κυκλοφορίας στα 82 ευρώ και περιορισμούς κίνησης στον δακτύλιο.
Κάτω από το καπό του Citroen C3 Aircross της δοκιμής βρίσκεται ο γνώριμος turbo diesel κινητήρας χωρητικότητας 1.499 κ.εκ. της «οικογένειας» BlueHDi (110 ίπποι και 250 Nm ροπής).
Στην πράξη, τώρα, ο κινητήρας τραβάει από χαμηλά, ως απόρροια της διαθέσιμης ροπής από τις 1.750 σ.α.λ., χωρίς να ακούγεται υπερβολικά στην καμπίνα. Έπειτα, το πυκνό σε κλιμάκωση κιβώτιο με την «μακριά» έκτη βοηθά να κρατηθεί χαμηλά η κατανάλωση με την μέση τιμή να κυμαίνεται στα 5,5 λίτρα, τιμή απόλυτα ικανοποιητική. Highlight, φυσικά, είναι η κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο, εκεί όπου ο δείκτης καυσίμου δεν πέφτει με τίποτα! Το AutoΤρίτη Test Center κατέγραψε μέση κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ., νούμερο που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 45 λίτρων εξασφαλίζει αυτονομία ταξιδιού πάνω από 1.000 χιλιόμετρα!
Όπως αντιλαμβάνεται κανείς, η οικονομία καυσίμου είναι βασική προτεραιότητα του πετρελαιοκίνητου Citroen C3 Aircross (γύρω στα 9 ευρώ/100 χλμ.). Από την άλλη πλευρά, οι επιδόσεις δεν είναι το... φόρτε του (7,6 δλ. για το 60-100 και 12,3 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα).