Το κάτι παραπάνω. Τετρακίνητο, με 9άρι αυτόματο κιβώτιο, diesel και cross χαρακτηριστικά, το Fiat 500X της δοκιμής αποτελεί την top επιλογή του compact crossover της ιταλικής εταιρείας, διαθέτοντας το κάτι επιπλέον.
+ Εμφάνιση και στιλ, οδική συμπεριφορά, ποιότητα υλικών, ροπή κινητήρα
- Ορατότητα προς τα πίσω, φορολογικά βάρη, τιμόνι που δεν «κόβει»
Στο Fiat 500X έχουμε αναφερθεί και σε προηγούμενα τεύχη. Πρόκειται για το νέο compact crossover της ιταλικής φίρμας που ξεχωρίζει με τη μοντέρνα εμφάνιση του, την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Το συγκεκριμένο μοντέλο της δοκιμής, όμως, έχει κάτι παραπάνω. Πρόκειται για τη μοναδική τετρακίνητη έκδοση με diesel κινητήρα στην γκάμα και έρχεται στάνταρ με 9άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Με cross χαρακτηριστικά
Το Fiat 500X βγαίνει σε δύο εκδόσεις, την City και την Cross. Η πρώτη έχει -όπως αποκαλύπτουν τα ονόματά τους- αστικά χαρακτηριστικά, η δεύτερη off road προσανατολισμό. Τα τετρακίνητα μοντέλα του 500Χ -όπως αυτό της δοκιμής- βγαίνουν μόνο στην έκδοση Cross που σημαίνει πως έρχονται με πιο δυναμικούς προφυλακτήρες και αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 8 χλστ. Έτσι, η συνολική απόσταση αγγίζει τα 179 χλστ., ενώ οι γωνίες προσέγγισης-ράμπας-αναχώρησης είναι 21,3-22,3-30,1 μοίρες αντίστοιχα. Κερασάκι στην τούρτα είναι η ματ απόχρωση του μοντέλου της δοκιμής.
Οι πιο δυναμικοί προφυλακτήρες και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος της έκδοσης Cross ενισχύουν το δυναμισμό του ιταλικού μοντέλου.