Η σφιχτή ανάρτηση και το χαμηλό προφίλ των ελαστικών σου επιτρέπουν να κινηθείς κυρίως σε πατημένο χώμα.
Test: Fiat 500X 2,0 AWD
42.279 Επισκέψεις στο άρθρο (1/10/2015)
Τετρακίνητο, με 9άρι αυτόματο κιβώτιο, diesel και cross χαρακτηριστικά, το Fiat 500X της δοκιμής αποτελεί την top επιλογή του compact crossover της ιταλικής εταιρείας.
Στα γρήγορα- Είναι 2,0 λτ. diesel με 140 άλογα- Καίει 5,5 λτ./100 χλμ.- Κοστίζει 29.850 ευρώ- Πληρώνει 244,8 ευρώ τέλη+Εμφάνιση και στιλ, οδική συμπεριφορά, ποιότητα υλικών, ροπή κινητήρα-Ορατότητα προς τα πίσω, φορολογικά βάρη, τιμόνι που δεν «κόβει»
Στο Fiat 500X έχουμε αναφερθεί και σε προηγούμενα τεύχη. Πρόκειται για το νέο compact crossover της ιταλικής φίρμας που ξεχωρίζει με τη μοντέρνα εμφάνιση του, την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και την ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Το συγκεκριμένο μοντέλο της δοκιμής, όμως, έχει κάτι παραπάνω. Πρόκειται για τη μοναδική τετρακίνητη έκδοση με diesel κινητήρα στην γκάμα και έρχεται στάνταρ με 9άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Τα τετρακίνητα μοντέλα του 500Χ -όπως αυτό της δοκιμής- βγαίνουν μόνο στην έκδοση Cross.