4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ο MTJ2 αποδίδει 95 ίππους και διακρίνεται για την οικονομική λειτουργία του.
Test: Fiat Tipo 1,3 95 PS
34.959 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2016)
Το κομψό, οικογενειακό, Fiat Tipo με τον «βασικό» diesel κινητήρα συνδυάζει την ευρυχωρία με την θελκτική τιμή κτήσης και τη χαμηλή κατανάλωση αποτελώντας «κράχτη» για τους αγοραστές τέτοιων μοντέλων.
1,3 turbodiesel με 95 άλογα
Καίει 5,5 λτ./100 χλμ.
Με 14.810 ευρώ
+ Τιμή-εξοπλισμός, σχεδίαση, οικονομία καυσίμου, ευρυχωρία, στιβαρότητα, άνεση ανάρτησης, ασφαλής οδική συμπεριφορά, αναπαυτικά καθίσματα
- Απουσία 6ης σχέσης και «κρέμασμα» κινητήρα στο ανέβασμα, φινίρισμα κάποιων υλικών στην καμπίνα, αίσθηση τιμονιού
Όταν παρουσιάστηκε το Fiat Tipo έφερε τα «πάνω-κάτω» στην κατηγορία του, αφού όντας βασισμένο σε νέα πλατφόρμα συνδύαζε τις compact διαστάσεις με ιδιαίτερη ευρυχωρία και μοντέρνο design στην καμπίνα κερδίζοντας τον τίτλο του «Αυτοκινήτου της χρονιάς 1989». Σήμερα η ιταλική φίρμα ξαναφέρνει το όνομα Tipo στο προσκήνιο, αρχικά με τη σεντάν έκδοση (έρχεται σύντομα ως χάτσμπακ ή ως στέισον) την οποία πρώτοι δοκιμάσαμε (τεύχος 11/2016) στην έκδοση με diesel κινητήρα 1,6 λτ. Ήρθε όμως η ώρα να δοκιμάσουμε μια έκδοση με ιδιαίτερο εμπορικό ενδιαφέρον για τη χώρα μας, την «βασική» πετρελαιοκίνητη με τον γνωστό 1,3 MTJ2 κινητήρα της Fiat, που προσφέρει χαμηλή τιμή κτήσης και υπόσχεται χαμηλό κόστος κίνησης.
Κομψό και στυλάτο
Η μεγάλη μάσκα με το 3D-effect, τα «συνοφρυωμένα» φανάρια, οι όμορφες καμπύλες και το μυώδες καπό μπροστά, το πλαϊνό νεύρο που εκτείνεται σε όλο το μήκος του αμαξώματος, τα χαρακτηριστικά φώτα πίσω και η απαλή κλίση της οροφής στο πίσω μέρος «δένουν» αρμονικά δίνοντας μια σαφώς classy εικόνα στο Fiat Tipo, το οποίο δεν διαθέτει κανένα logo, που να φανερώνει τον τύπο ή τον κυβισμό του κινητήρα. Η αρμονική σχεδίαση του Tipo οφείλεται σε ένα μικρό… μυστικό: Σε αντίθεση με άλλες αντίστοιχες προτάσεις, που πρώτα σχεδιάστηκαν ως χάτσμπακ και μετά προστέθηκε η ουρά (τρίτος όγκος), το Tipo σχεδιάστηκε στο Centro Stile της Fiat εξ` αρχής ως σεντάν. Με μήκος 4.532 χλστ., το νέο Tipo βασίζεται σε μια μακρύτερη έκδοση του πατώματος των 500Χ και 500L. To πλάτος είναι στα 1.792 χλστ. και το ύψος στα 1.497 χλστ., τη στιγμή που το μεταξόνιο είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας στα 2.636 χλστ.
Με 14.810 ευρώ και εξαιρετικό Value for Money
Ευχάριστη έκπληξη είναι η τιμή του Fiat Tipo με τον 1,3 λτ. turbodiesel των 95 ίππων. Συγκεκριμένα, η βασική έκδοση Pop κοστίζει 14.810 ευρώ (16.900 ευρώ χωρίς απόσυρση και προωθητική ενέργεια 1.110 ευρώ), τιμή που αντιστοιχεί σε… «τσιμπημένα» μικρά diesel μοντέλα. Τα καλά νέα έχουν συνέχεια και στον στάνταρ εξοπλισμό της βασικής έκδοσης Pop, που κάθε άλλο παρά «γυμνή» είναι με (μεταξύ άλλων) στάνταρ 6 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, UConnect radio με MP3, θύρα USB και έγχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών. Σημειώστε ακόμη τα 5 χρόνια εγγύησης και δωρεάν οδική βοήθεια και θα διαπιστώσετε γιατί ο δείκτης Value For Money χτυπάει κόκκινο στο Fiat Tipo 1,3 ΜΤ2 με τα 95 άλογα.
Το εμπρός μέρος του νέου Tipo είναι αρκετά δυναμικό.
Παιδια ενα αυτοκινητο που ξεκινα απο 11990 και εχει ημιακαμπτο δεν χρειαζεται να το κανετε θεμα. Εδω εχουν ημιακαμπτο το golf που κοστιζει 19000 ευρω και το AUDI A3 που κοστιζει 22.000 ευρω και τα κορο'ι'δα πανε και τα σκανε για να λενε στους φιλους τους οτι πηρανε Audi.Πιο κιτς δεν γινεται. Οσο για το fiat στα χρηματα που το δινουν και για το γεγονος οτι ειναι πρακτικο οχημα δεν νομιζω να προβληματισει ο ημιακαμπτος και εκτος αυτου το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικα ρυθμισμενο για να κανει την δουλεια για την οποια προοριζεται.Στην τελικη ενα test drive θα λυσει ολες τις αποριες και θα αποφυγουμε την παραφιλογογια ,αλωστε το test drive ειναι δωρεαν.
όταν με πείσει κάποιος στην πράξη ότι η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων υπερτερεί πραγματικά έναντι του ημιάκαμπτου τότε και μόνο τότε θα αγοράσω αυτοκινητο με τη δυσχρηστη και βαριά αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων...μη πεφτετε θυματα περιοδικών και μαρκετινγκ..ορίστε copy Η καλύτερη και ακριβότερη κατασκευαστικά επιλογή είναι τα διπλά ψαλίδια που εξασφαλίζουν πολύ καλά γεωμετρικά χαρακτηριστικά με ιδανικό έλεγχο της γωνίας κάμπερ. Λόγω του κόστους αλλά και του όγκου που καταλαμβάνουν ως διάταξη, τα διπλά ψαλίδια (τα οποία μπορούν να είναι ανισομεγέθη μεταξύ του πάνω και του κάτω) περιορίζονται σε όλα τα καλά σπορ μοντέλα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στους δύο άξονες)..oπότε μη σκάτε τόσο για την ανάρτηση, αλλά δωστε βάση σε άλλα πραγματα οπως κοστος αντ/κων(και πόσο γρηγορα θατοχετε το αντ/κο στα χερια σας),κοστος σερβισ,καθημεριη πρακτικοτητα κλπ
εχω το 500l με ταμπουρα πισω.βαρυ αμαξωμα.τα φρενα του αψογα κατω από ολες τις συνθηκες.δεν καταλαβαινω ότι πισω δεν εχω δισκους.
1355 κιλά (με οδηγό μόνο), σεντάν (οικογενειακό που θα φορτώνεται αρκετά) με τα μπούρα πίσω το 2016...
Είπα να μην ξαναψωνίσω ταμπούρα ΠΟΤΕ
ενδιαφερομαι για σχετικα προσιτο σενταν καινουργιο, για μεναειναι το καλυτερο σε αυτη την κατηγορια, τα αρνητικα... τα ταμπουρα πισω αλλα περισσοτερο ο πισω ακαμπτος αξονας, βεβαια τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν ακομπτο η ημιακαμπτο πισω αξονα..εγω αυτο δεν το συγχορω..νομιζω πως το νεο ρενω μαγκαν εχει ανεξαρτητη πισω αναρτηση...οδηγουσα ενα μαντα 323 μοντελο 1990 με παθητικη πισω τετραδιευθυνση..αργοτερα ενα χαρα σιτροεν με την ιδια πισω αναρτηση..τωρα μετα απο 25 δεν μπορω να αγορασω αμαξι με ακομπτο πισω αξονα... αληθεια μπορει να μας πει το περιοδικο ποια προσιτα σενταν εχουν πισω ανεξαρτητη αναρτηση ;
Στην αρχή μου κακοφάνηκε και εμένα. Το 1600 έχει δισκόφρενα πίσω όμως. Από την άλλη 1300 cc diesel στη τιμή αυτή (με τη προσφορά) είναι ένα πολύ μα πάρα πολύ οικονομικό αυτοκίνητο και τα ταμπούρα μάλλον για αυτό τα τοποθέτησαν μιας και είναι ένα κάποιο έξοδο λιγότερο στη συντήρηση… μάλλον…