Εθιστικό λοιπόν. Αυτό είναι το επίθετο που σου έρχεται αμέσως στο νου από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα μαζί του. Εθιστικό και ταυτόχρονα καθημερινό το νέο Ford Fiesta ST.
Test: Ford Fiesta SΤ
46.690 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2015)
Το Fiesta ST σε παρασύρει… Λίγο η σπορτίφ εμφάνισή του, περισσότερο οι εκρηκτικές επιδόσεις και πάνω από όλα η σπορ οδική του συμπεριφορά σε ωθούν να κινείσαι συνεχώς στο όριο εμποδίζοντας την απεξάρτησή σου από την αδρεναλίνη που σε έχει εθίσει…
Εθιστικό λοιπόν. Αυτό είναι το επίθετο που σου έρχεται αμέσως στο νου από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα μαζί του. Εθιστικό και ταυτόχρονα καθημερινό, θα συμπληρώσεις, όταν για κακή σου τύχη βρεθείς κολλημένος στην κίνηση. Το νέο Fiesta ST είναι το γρηγορότερο Fiestaπαραγωγής, 220 χλμ./ώρα -παρακαλώ- η τελική του και 7,3 δλ. το 0-100 χλμ./ώρα, όμως μπορεί να κινηθεί άνετα μέσα στην πόλη παρότι είναι φτιαγμένο για την πίστα. Και λέμε «φτιαγμένο για την πίστα» γιατί στρίβει με σιγουριά, έχει σφιχτή ανάρτηση, πολύ γρήγορο τιμόνι, όμως καταναλώνει λίγες ποσότητες βενζίνης (5,9 λτ./100 χλμ.) δεδομένων των 182 ίππων του. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή…
Εμφάνιση ST και όχι RS
Η εξωτερική εμφάνιση του Fiesta ST είναι όπως πρέπει. Διακριτικά σπορ και όχι εξεζητημένη, κραυγαλέα ή σκληροπυρηνική. Για αυτό και φέρει το ακρωνύμιο ST αντί του RS (που σημειωτέον δεν γνωρίζουμε αν θα υπάρξει στο μέλλον). Οι γνώστες λοιπόν θα το αναγνωρίσουν από μακριά, και χωρίς δυσκολία μάλιστα χάρη στην τεράστια κυψελωτή μάσκα μπροστά, τον διαχύτη και την αεροτομή πίσω ή τις τεράστιες, ειδικής σχεδίασης ζάντες 17 ιντσών και τα πλαϊνά skirts. Υπάρχουν βέβαια και τα ανάλογα λογότυπα μπροστά και πίσω.
Σπορτίφ πινελιές σε τιμόνι, πεντάλ και επιλογέα ταχυτήτων για το εσωτερικό του νέου Fiesta ST.
ΣΑΝ ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ GT 86 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 40.000 ΕΥΡΩ
πράγματι το αυτοκινητο ειναι καταπληκτικο, το αγορασα πριν ενα μηνα!