ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οικονομικό το Golf 1,0 TSI των 115 ίππων και με το DSG ξεκούραστο ακόμη και στην κίνηση της πόλης.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οικονομικό το Golf 1,0 TSI των 115 ίππων και με το DSG ξεκούραστο ακόμη και στην κίνηση της πόλης.

Test: Golf 1,0 115 PS

27.312 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2016)

Το VW Golf 1,0 TSI 115 ίππων αποτελεί έναν πραγματικό σύμμαχο του οδηγού στις καθημερινές μετακινήσεις του, αφού είναι οικονομικό και ευκολοδήγητο

Whats new
Με 7άρι αυτόματο κιβώτιο
Είναι 1,0 λτ. turbo με 115 ίππους
Κοστίζει από 20.490 ευρώ (5d)
Απόδοση-επιδόσεις, μέση κατανάλωση, ποιότητα, άνεση, οδική συμπεριφορά, οδηγική αίσθηση
- Κατανάλωση υπό πίεση, λιτή σχεδίαση εσωτερικού
Μετά την δοκιμή του VW Golf 1,0 TSI 115 PS με το χειροκίνητο κιβώτιο, κατά την οποία είχαμε επισημάνει τις σβέλτες επιδόσεις και την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου του κινητήρα, ήρθε η ώρα να δοκιμάσουμε και την αυτόματη έκδοση. Αυτή έχει τα ίδια νούμερα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων με την χειροκίνητη (4,3 λτ./100 χλμ. και 99 γρ. CO2/χλμ.), και ξεχωρίζει με την ευκολία που προσφέρει στην καθημερινή χρήση, αφού το DSG7 έχει εξαιρετική λειτουργία τόσο μέσα στην πόλη, όσο και σε πιο γρήγορους ρυθμούς. 
Από 20.490 ευρώ
Όσον αφορά στην τιμή του, το αυτόματο VW Golf 1,0 TSI υπερβαίνει το σκαλοπάτι των 20.000 ευρώ (5θυρο). Δεν αποτελεί μία από τις πιο οικονομικές προτάσεις της κατηγορίας, από την άλλη όμως έρχεται με πλήρη εξοπλισμό από την βασική έκδοση, ενώ ταυτόχρονα θέτει τον πήχη σε πολλούς τομείς στα μικρομεσαία (π.χ. ποιότητα κατασκευής, άνεση κτλ.). Επίσης, σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις μέσα στην γκάμα, είναι φθηνότερο κατά 1.580 ευρώ από το 1,6 λτ. diesel και 4.150 ευρώ φθηνότερο από το 1.400άρι των 150 ίππων.
Με BlueMotion λεπτομέρειες
Η εν λόγω έκδοση του VW Golf, η BlueMotion, διαφέρει από τις υπόλοιπες μέσω συγκεκριμένων αισθητικών επεμβάσεων που αποκαλύπτουν τον «πράσινο» χαρακτήρα του. Συγκεκριμένα, μπροστά υπάρχει μάσκα κλειστού τύπου για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, πίσω διακρίνεται η επανασχεδιασμένη αεροτομή, ενώ χαμηλότερη κατά 15 χλστ. είναι και η απόσταση από το έδαφος. Οι επεμβάσεις αυτές, εκτός από το αισθητικό αποτέλεσμα αλλάζουν και τον αεροδυναμικό συντελεστή, που μειώνεται στο cd: 0,28 από cd:0,29.

Δεν υπάρχουν αισθητικές αλλαγές στη συγκεκριμένη έκδοση.

Δεν υπάρχουν αισθητικές αλλαγές στη συγκεκριμένη έκδοση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

fiat
DIAGONISMOS N FERA SPORT NEXEN