6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οικονομικό το Golf 1,0 TSI των 115 ίππων και με το DSG ξεκούραστο ακόμη και στην κίνηση της πόλης.
Test: Golf 1,0 115 PS
27.312 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2016)
Το VW Golf 1,0 TSI 115 ίππων αποτελεί έναν πραγματικό σύμμαχο του οδηγού στις καθημερινές μετακινήσεις του, αφού είναι οικονομικό και ευκολοδήγητο
Με 7άρι αυτόματο κιβώτιο
Είναι 1,0 λτ. turbo με 115 ίππους
Κοστίζει από 20.490 ευρώ (5d)
+ Απόδοση-επιδόσεις, μέση κατανάλωση, ποιότητα, άνεση, οδική συμπεριφορά, οδηγική αίσθηση
- Κατανάλωση υπό πίεση, λιτή σχεδίαση εσωτερικού
Μετά την δοκιμή του VW Golf 1,0 TSI 115 PS με το χειροκίνητο κιβώτιο, κατά την οποία είχαμε επισημάνει τις σβέλτες επιδόσεις και την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου του κινητήρα, ήρθε η ώρα να δοκιμάσουμε και την αυτόματη έκδοση. Αυτή έχει τα ίδια νούμερα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων με την χειροκίνητη (4,3 λτ./100 χλμ. και 99 γρ. CO2/χλμ.), και ξεχωρίζει με την ευκολία που προσφέρει στην καθημερινή χρήση, αφού το DSG7 έχει εξαιρετική λειτουργία τόσο μέσα στην πόλη, όσο και σε πιο γρήγορους ρυθμούς.
Από 20.490 ευρώ
Όσον αφορά στην τιμή του, το αυτόματο VW Golf 1,0 TSI υπερβαίνει το σκαλοπάτι των 20.000 ευρώ (5θυρο). Δεν αποτελεί μία από τις πιο οικονομικές προτάσεις της κατηγορίας, από την άλλη όμως έρχεται με πλήρη εξοπλισμό από την βασική έκδοση, ενώ ταυτόχρονα θέτει τον πήχη σε πολλούς τομείς στα μικρομεσαία (π.χ. ποιότητα κατασκευής, άνεση κτλ.). Επίσης, σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις μέσα στην γκάμα, είναι φθηνότερο κατά 1.580 ευρώ από το 1,6 λτ. diesel και 4.150 ευρώ φθηνότερο από το 1.400άρι των 150 ίππων.
Με BlueMotion λεπτομέρειες
Η εν λόγω έκδοση του VW Golf, η BlueMotion, διαφέρει από τις υπόλοιπες μέσω συγκεκριμένων αισθητικών επεμβάσεων που αποκαλύπτουν τον «πράσινο» χαρακτήρα του. Συγκεκριμένα, μπροστά υπάρχει μάσκα κλειστού τύπου για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, πίσω διακρίνεται η επανασχεδιασμένη αεροτομή, ενώ χαμηλότερη κατά 15 χλστ. είναι και η απόσταση από το έδαφος. Οι επεμβάσεις αυτές, εκτός από το αισθητικό αποτέλεσμα αλλάζουν και τον αεροδυναμικό συντελεστή, που μειώνεται στο cd: 0,28 από cd:0,29.
Δεν υπάρχουν αισθητικές αλλαγές στη συγκεκριμένη έκδοση.
Μισο λεπτο,20 χιλιαδες ευρω,για ενα χιλιαρι τρικυλινδρο,ποιον κοροιδευουν?
Ολα ωραια ολα καλα οταν αρχισει να βγαζει βλαβες τοτε να δω τι συμμαχος θα ειναι. τα τελευταια χρονια αυτο εχουν δειξει οι κινητηρες TSI. Δεν ειναι οι κινητηρες οι αξιοπιστοι οπως ηταν καποτε και με τις τωρινες συνθηκες θελουμε αμαξια οικονομικα και αξιοπιστα χωρις να υστερουν βεβαια και στους υπολοιπους τομεις
20000 ΓΙΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΛΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ 115 ΑΛΟΓΑ Κ ΣΧΕΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ!!! ΟΥΤΕ ΓΙ ΑΣΤΕΙΟ. ΟΠΩΣ Κ ΝΑ ΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 1000ΚΥΒΙΚΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΛΠ, ΠΟΥ ΘΑ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΚΑΘΕ 3 Κ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΣΑΙΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΗ ΕΧΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟΙ ΠΩΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΔΕ ΞΕΡΩ
Ως πρώην κάτοχος Golf δε θα το συνιστούσα με τίποτα γιατί το δικό μου ήταν πολύ αναξιόπιστο. Όμως, άσχετα από αυτό, δεν καταλαβαίνω τα σχόλια του τύπου "20.000 για 1.000άρι;" κτλ. Επιτέλους πρέπει να ξεφύγουμε από τη λογική των κυβικών. Αν δεν είχαμε τα βλακώδη τεκμήρια στην Ελλάδα θα το είχαμε ήδη κάνει πιστεύω. Τι σημασία έχει αν είναι 1.000 ή 10.000 κυβικά; Αν είναι όμορφο, καλοφτιαγμένο, αξιόπιστο και με καλές επιδόσεις και οικονομία τότε γιατί όχι 20.000€ δηλαδή; Τώρα αν όλα αυτά ισχύουν για το Golf ή κάποιο άλλο μοντέλο ας το αποφασίσει ο καθένας μόνος του!
Σε λιγο θα μας πουνε οτι ειναι και τιμη ευκαιριας για αυτα που δινει το Golf...Ξεπερασμενη πλατφορμα και προβληματικος κινητηρας
Ποτέ ξανά VW για εμένα, εκτός και αν τα κάνουν να δουλεύουν χωρίς λάδι.
Από κατανάλωση λαδιού πως πάει;
ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΛΑ έχει το κουβαδάκι?Αν όχι, δηλαδή αν έχουν αποφασίσει και εδώ ημιάκαμπτο, ντροπή...Στην περίπτωση αυτή θα μπορούσαν να εξαφανίσουν το τουνελ...να ρωτήσουν τη Renault πως γίνεται...
Πανάκριβο! Και έχει επειδή είναι 100άρι. Επειδή το Focus με περισσότερα άλογα και κορυφαία οδική συμπεριφορά ξεκινάει από τα 16000 €!