ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Mε μήκος στα 4.294 χλστ., το HR-V βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην πλατφόρμα του νέου Jazz

To HR-V είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να σας συνοδέψει σε κάθε σας δραστηριότητα.

Test: HR-V 1,6 i-DTEC

81.215 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/5/2016

Το νέο Honda HR-V θα μπορούσε να διεκδικήσει σημαντικό μερίδιο στην κατηγορία, που το ίδιο ίδρυσε πριν από 17 χρόνια, αν η τιμή του (ειδικά της diesel έκδοσης) δεν ήταν τόσο τσιμπημένη…

 
What Is New
2η γενιά HR-V
Με 1,6 diesel 120 ίππων
Καίει  5,8 λτ./100 χλμ.
Από 25.780 ευρώ με απόσυρση 

Σχεδίαση, ευρυχωρία και πρακτικότητα καμπίνας, καθίσματα Magic Seats, οδική συμπεριφορά, στιβαρότητα, 3+2 χρόνια εγγύηση
- Τιμή, σκληρά πλαστικά, χωρίς τετρακίνητη επιλογή, θόρυβος από κινητήρα και ανάρτηση

Από το 2005, που η Honda έβαλε «στοπ» στο ΗR-V (Hi-rider Revolutionary Vehicle), η κατηγορία των compact crossover γνωρίζει στιγμές εμπορικής δόξας. H ειρωνεία είναι πως όλο αυτόν τον καιρό, που ο κόσμος έχει πέσει με τα μούτρα στην ιδιαίτερη αυτή κατηγορία, ο θεμέλιος λίθος της, το Honda HR-V, απουσίαζε! Σήμερα όμως ήρθε η 2η γενιά του την οποία και δοκιμάζουμε, για αρχή, στην έκδοση diesel.

Κομψό και αεροδυναμικό
Mε μήκος στα 4.294 χλστ., το HR-V βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην πλατφόρμα του νέου Jazz και είναι στο άνω άκρο της κατηγορίας από πλευράς μεγέθους. Μάλιστα τοποθετείται ανάμεσα ακριβώς από το Nissan Juke και το Nissan Qashqai. Από εκεί και πέρα, το αποκλειστικά 5θυρο νέο Honda HR-V (το 1ης γενιάς μοντέλο ήταν διαθέσιμο και ως 3θυρο) προβάλλει μία δυναμική εικόνα με έντονα ανάγλυφο αμάξωμα, του οποίου η κλίση της οροφής και οι κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών παραπέμπουν σε κουπέ. Οι άνθρωποι της Honda κάνουν λόγο για κορυφαία αεροδυναμική επίδοση στην κατηγορία crossover, που επετεύχθη τόσο με τον σχεδιασμό, όσο και με την προσθήκη τριών ειδικών καλυμμάτων στο δάπεδο του αυτοκινήτου.

HR-V με πόσοοο;
O μεγαλύτερος αντίπαλος του νέου HR-V είναι ο εαυτός του ή καλύτερα η τιμή του. Με 25.780 ευρώ (27.100 ευρώ χωρίς απόσυρση) για την (ομολογουμένως πλούσια εξοπλισμένη) βασική, 4Χ2, πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,6 i-DTEC είναι ακριβότερο από το μεγαλύτερο και 4Χ4 Νissan Qashqai 1,6 dCi…

Tags: HONDA HR-V
 
  • Πειραιωτης

    Αυτοκινητο εξαιρετικο τιμη ομως θανατος!! Παλι εκανε το θαυμα του ο κυριος σαρακακης!!

      5
  • Dim

    Η τιμή το καίει εντελώς το αμάξι. Δε φταίει άμεσα ο σαρακακης αλλά ο φόρος ταξινόμησης. Αν βγει ο φόρος ταξινόμησης το αμάξι έχει τις χαμηλότερες τιμές στην Ευρώπη. Ο σαρακακης πρέπει να κάνει ένα deal με τη Honda τέτοιο όπως και ο Θεοχαράκης, η CosmoCar η Mercedes και πολλοί άλλοι που θα βοηθήσουν τα αμάξια να έχουν καλύτερη τιμή. Δε γίνετε ένα αμάξι σαν το HR-V που υπάρχει λίστα αναμονής 6 μήνες σε όλη την Ευρώπη στην Ελλάδα να μη πουλάει καθόλου.

      4