81.212 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/5/2016
Η πετρελαιοκίνητη έκδοση του HR-V χρησιμοποιεί τον 1,6 i-DTEC κινητήρα, που πρωτοείδαμε στο Civic και ο οποίος αποδίδει 120 άλογα με 300 Nm ροπής. Επί τω έργω ακούγεται περισσότερο από ότι στο Civic και ψηλά γίνεται κάπως τραχύς, αλλά σε τελική ανάλυση ταιριάζει στο σχεδόν 1.400 κιλών (με οδηγό) HR-V, το οποίο κινεί σβέλτα. Σε αυτό βοηθά και το σωστά κλιμακωμένο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ο επιλογέας του οποίου είναι… Hοnda, ήτοι πολύ καλός σε κούμπωμα και ακρίβεια. Δεν διατίθεται τετρακίνηση, όπως στο Mokka ή στο 500Χ. Σχετικά οικονομικός είναι στην πράξη ο κινητήρας (ειδικά στην λειτουργία ECO, που όμως αμβλύνει κάπως την απόκριση του γκαζιού), αφού στα χέρια μας η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε μεταξύ 5,6 και 6,2 λτ./100 χλμ. Στο ταξίδι με 6 λτ./100 χλμ. (αυτό το όριό μας για τα crossover) έχει ταχύτητα 133 χλμ./ώρα. Ιδιαίτερα χαμηλές είναι οι εκπομπές CO2 (104 γρ./χλμ.).
Η τιμή το καίει εντελώς το αμάξι. Δε φταίει άμεσα ο σαρακακης αλλά ο φόρος ταξινόμησης. Αν βγει ο φόρος ταξινόμησης το αμάξι έχει τις χαμηλότερες τιμές στην Ευρώπη. Ο σαρακακης πρέπει να κάνει ένα deal με τη Honda τέτοιο όπως και ο Θεοχαράκης, η CosmoCar η Mercedes και πολλοί άλλοι που θα βοηθήσουν τα αμάξια να έχουν καλύτερη τιμή. Δε γίνετε ένα αμάξι σαν το HR-V που υπάρχει λίστα αναμονής 6 μήνες σε όλη την Ευρώπη στην Ελλάδα να μη πουλάει καθόλου.
Αυτοκινητο εξαιρετικο τιμη ομως θανατος!! Παλι εκανε το θαυμα του ο κυριος σαρακακης!!
Η τιμή το καίει εντελώς το αμάξι. Δε φταίει άμεσα ο σαρακακης αλλά ο φόρος ταξινόμησης. Αν βγει ο φόρος ταξινόμησης το αμάξι έχει τις χαμηλότερες τιμές στην Ευρώπη. Ο σαρακακης πρέπει να κάνει ένα deal με τη Honda τέτοιο όπως και ο Θεοχαράκης, η CosmoCar η Mercedes και πολλοί άλλοι που θα βοηθήσουν τα αμάξια να έχουν καλύτερη τιμή. Δε γίνετε ένα αμάξι σαν το HR-V που υπάρχει λίστα αναμονής 6 μήνες σε όλη την Ευρώπη στην Ελλάδα να μη πουλάει καθόλου.