Κορυφαία ποιότητα κύλισης, άνεση και καλή ηχομόνωση χαρακτηρίζουν οδηγικά και αυτήν την έκδοση του Hyndai Tucson.
Εσωτερικό, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
83.883 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2021)
Tucson σε όλα του
Εξαιρετική είναι η ποιότητα κατασκευής και η επιλογή των υλικών στο εσωτερικό του Tucson. Η Hyundai έχει ανεβάσει επίπεδο.
Αφήνοντας στην άκρη το υβριδικό κινητήριο σύνολο, κατά τα άλλα το Hyundai Tucson Full Hybrid είναι ένα… Tucson σε όλα του. Εμφανισιακά η σχεδίασή του είναι ρηξικέλευθη και θα μπορούσε να πρωταγωνιστήσει στο «Επιστροφή στο μέλλον 4», στο εσωτερικό έχει ξεφύγει από τα πλαίσια που περιμένεις από ένα value for money αυτοκίνητο και προτάσσει το premium με το δικό του τρόπο, από πλευράς χώρων ανήκει σε ένα από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας (σ.σ. μάλιστα ο χώρος αποσκευών έχει μεγαλώσει από τα 577 λτ. των 48βολτων εκδόσεων στα 616 λίτρα λόγω διαφορετικής τοποθέτησης των μπαταριών), δεν του λείπει τίποτα στη λίστα με τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, ενώ οδηγικά εντυπωσιάζει και σε αυτή την έκδοση.
Πλήρως ψηφιακός είναι ο πίνακας οργάνων (10,25 ιντσών). Δεξιά το στροφόμετρο υποδηλώνει ότι πρόκειται για την υβριδική έκδοση.
Στεκόμαστε στο τελευταίο και αναφέρουμε πως η ποιότητα κύλισης είναι πάρα πολύ καλή, τα επίπεδα θορύβου χαμηλά (65 db στα 100 χλμ./ώρα), η ρυθμιζόμενη ανάρτηση (στάνταρ!) δουλεύει καλά αν και θα μπορούσε να είναι και ένα κλικ πιο άνετη (σ.σ. η άνεση παραμένει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα), ενώ το τιμόνι προσφέρει ικανοποιητική πληροφόρηση αν και λίγο ελαφρύ. Όσο τέλος για τα φρένα, για άλλη μια φορά θα βρεθεί ψηλά στην κατάταξη των μετρήσεων, αφού με κρύα φρένα έκανε 36,2 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα, και με ζεστά μόλις 34,1 μ.
Στη λίστα του εξοπλισμού θα βρείτε μέχρι και θερμαινόμενα - ψυχώμενα καθίσματα.
Τιμή – Η γνώμη μας Η τιμή του υβριδικού Tucson ξεκινάει από τα 37.150 ευρώ (με μεταλλικό χρώμα) στην έκδοση Premium. Στο πρώτο άκουσμα το ποσό είναι μεγάλο, όταν όμως βάλεις τα πράγματα κάτω, αρχίζει και γίνεται πιο λογική πρόταση που δικαιολογεί τα λεφτά της.
Ο χώρος αποσκευών είναι στα 616 λίτρα, μεγαλύτερος και από τις 48βολτες εκδόσεις λόγω τοποθέτησης της μπαταρίας κάτω από τα καθίσματα και όχι στο πορτ-μπαγκάζ. Σε κάθε περίπτωση θα χωρέσεις τα πάντα.
Αρχικά έχουμε να κάνουμε με ένα σύνολο που αποδίδει 230 άλογα, έπειτα η κατανάλωση είναι χαμηλή για τα δεδομένα, στη συνέχεια ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης και τέλος ο συνολικός χαρακτήρας του μοντέλου είναι ολοκληρωμένος και με κορυφαία κατασκευή. Όταν δεις και τις αντίστοιχες τιμές αντίστοιχων μοντέλων στα 230 άλογα, τότε μπαίνει στο χαρτί των επιλογών.