O 1,0 ECO TSI των 110 ίππων κάτω από το καπό του ανανεωμένου SEAT Ibiza αναδεικνύει την ευχάριστη οδική συμπεριφορά του μοντέλου και συμπληρώνει την εικόνα με την χαμηλή κατανάλωση.
Το ανανεωμένο SEAT Ibiza εμπλουτίζεται με έναν κινητήρα ο οποίος αποδεικνύεται value for money και είναι σύμφωνος με τα δεδομένα της εποχής.
Ο λόγος για τον 3κύλινδρο turbo 1,0 TSI των 110 ίππων που δοκιμάσαμε πρόσφατα κάτω από το καπό του SEAT Leon, και ο οποίος εκτός από σβέλτες επιδόσεις, είναι και οικονομικός στην κατανάλωση.
Πέρα, όμως, από τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, ενδιαφέρον παρουσιάζει και η τιμή απόκτησής του, μιας και η διαφορά με την αντίστοιχη εξοπλιστική έκδοση με τον 1,2 TSI των επίσης 110 ίππων είναι μόλις 300 ευρώ προς τα πάνω, που σημαίνει ότι η έκδοση της δοκιμής καθίσταται πρωταρχική επιλογή στους κινητήρες βενζίνης.
Από 12.640 ευρώ και με καλό εξοπλισμό
Το SEAT Ibiza με τον 1,0 TSI των 110 ίππων διατίθεται μόνο στην έκδοση Style, η οποία κρίνεται πλήρης σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Αναφορικά με την τιμή του αυτή ανέρχεται στα 12.640 ευρώ με έκπτωση και απόσυρση, όντας δηλαδή μόλις 300 ευρώ ακριβότερο από το 1,2 TSI των 110 ίππων που συνεχίζει στην γκάμα, αλλά αισθητά φθηνότερο (1.825 ευρώ) από το 1,4 TDI των 90 ίππων.
Μπορειτε να αναφέρετε και την κατανάλωση στην εθνικη , οπως κανατε με τα diesel στα 80,100,120 κλπ. Θα μας βοηθάγατε περισσοτερο για να μπορέσουμε να συγκρίνουμε τα αμαξια με τα αντίστοιχα ντίζελ . Ευχαριστω
ειναι σιγουρο οτι με 99 CO2, εχει μηδενικα τελη κυκλοφοριας; μηπως πρεπει να το διορθωσετε, οχι μονο εδω, αλλα και στην αναζητηση με κριτηρια, γενικα; ευχαριστω
Μπορειτε να αναφέρετε και την κατανάλωση στην εθνικη , οπως κανατε με τα diesel στα 80,100,120 κλπ. Θα μας βοηθάγατε περισσοτερο για να μπορέσουμε να συγκρίνουμε τα αμαξια με τα αντίστοιχα ντίζελ . Ευχαριστω
ειναι σιγουρο οτι με 99 CO2, εχει μηδενικα τελη κυκλοφοριας; μηπως πρεπει να το διορθωσετε, οχι μονο εδω, αλλα και στην αναζητηση με κριτηρια, γενικα; ευχαριστω