6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Mitsubishi Space Star παραμένει μία αξιόπιστη επιλογή μικρού αυτοκινήτου
Test: Space Star 1,2 CVT
52.030 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2017)
Nice and easy - Το Mitsubishi Space Star στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο CVT γίνεται ακόμη πιο εύκολο στην πόλη, διατηρώντας την οικονομία καυσίμου που χαρακτηρίζει τη χειροκίνητη έκδοση.
+ Ευελιξία-ευχρηστία, κατανάλωση, εξοπλισμός
Το αυτόματο κιβώτιο ανήκει στα απαραίτητα «αξεσουάρ» για όσους θέλουν να κινούνται ξεκούραστα και άνετα μέσα στο κλεινόν άστυ. Επομένως, από ένα αυτοκίνητο πόλης όπως το Mitsubishi Space Star δεν θα μπορούσε να λείπει μια τέτοια έκδοση. Στην προκειμένη περίπτωση, το μοντέλο χρησιμοποιεί μία λύση που συχνά υιοθετούν οι Ιάπωνες, αυτή του κιβωτίου CVT, το οποίο κοστίζει 1.360 ευρώ επιπλέον σε σχέση με τη χειροκίνητη έκδοση. Κατά τα άλλα, εκτός του κιβωτίου, στο αυτόματο μοντέλο της δοκιμής δεν αλλάζει κάτι άλλο, παραμένοντας μια αξιόπιστη επιλογή μικρού αυτοκινήτου.
Οικονομικό στην κατανάλωση και με πλούσιο εξοπλισμό.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Αίσθηση τιμονιού, κλίσεις στις στροφές, χώρος αποσκευώνΤο αυτόματο κιβώτιο ανήκει στα απαραίτητα «αξεσουάρ» για όσους θέλουν να κινούνται ξεκούραστα και άνετα μέσα στο κλεινόν άστυ. Επομένως, από ένα αυτοκίνητο πόλης όπως το Mitsubishi Space Star δεν θα μπορούσε να λείπει μια τέτοια έκδοση. Στην προκειμένη περίπτωση, το μοντέλο χρησιμοποιεί μία λύση που συχνά υιοθετούν οι Ιάπωνες, αυτή του κιβωτίου CVT, το οποίο κοστίζει 1.360 ευρώ επιπλέον σε σχέση με τη χειροκίνητη έκδοση. Κατά τα άλλα, εκτός του κιβωτίου, στο αυτόματο μοντέλο της δοκιμής δεν αλλάζει κάτι άλλο, παραμένοντας μια αξιόπιστη επιλογή μικρού αυτοκινήτου.
Χωρίς να ιδρώσεις…
Τα CVT κιβώτια επιλέγονται για να προσφέρουν ήπιες και άνετες διαδρομές, χωρίς όμως να συνάδουν στην ευχαρίστηση της οδήγησης ή στη συμμετοχή του οδηγού. Και αυτό περίπου συμβαίνει και στην περίπτωση του μοντέλου της δοκιμής, αφού στην πόλη ο οδηγός εκτιμά την ευκολία και την άνεση που προσφέρει, χωρίς μάλιστα να αυξάνεται η κατανάλωση καυσίμου, όταν τουλάχιστον πηγαίνεις με τα «νερά» του. Γιατί σε περίπτωση που απαιτηθεί περισσότερη δύναμη και ισχύς π.χ. για μια προσπέραση, τότε το CVT φανερώνει κάποιες αδυναμίες, καθώς και δεν θα ανταποκριθεί γρήγορα, αλλά και θα κάνει αισθητή ηχητικά την παρουσία του στο εσωτερικό.
Ιάπωνας δε λέω!! Αλλά με τον Σαρακάκη στη Ελλάδα και το Micra απέναντι, στα ίδια χρήματα.... Καλωσόρισες εσύ στο Losers' Club!!