Εντελώς νέα είναι η σχεδίαση του νέου Astra, με γραμμές πιο αθλητικές, με λιγότερες καμπύλες, αλλά πιο έντονες νευρώσεις. Παράλληλα, δεν λείπουν κάποιες πιο «ψαγμένες» λεπτομέρειες
Σχεδίαση-Εργονομία Ο θάλαμος των επιβατών του νέου Opel Astra είναι ένα από τα πιο δυνατά του σημεία. Αρχικά, και σε ό,τι αφορά στη σχεδίασή του, το όλο αποτέλεσμα με το κομμένο «V» που κάνει το ταμπλό και την μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών, προβάλει τον high-tech χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Κινητήρας-Κιβώτιο Ο κινητήρας του νέου Astra είναι ένας από τους ισχυρότερους 1.600άρηδες diesel της αγοράς, με 136 ίππους ισχύος και 320 Nm ροπής, ο οποίος είχε κάνει το ντεμπούτο στο προηγούμενο μοντέλο.
Στο δρόμο To Opel Astra 5ης γενιάς βασίζεται πάνω σε μια νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα, που κάνει χρήση ελαφριών υλικών, ώστε να συμβάλει στη συνολική μείωση του βάρους του αυτοκινήτου, με την ανάρτησή του να περιλαμβάνει Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός με ημιάκαμπτο άξονα με σύνδεσμο Watt πίσω.
Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του νέου Opel Astra στο auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 17 Νοεμβρίου.
Κάθε νεο astra γίνεται απο την αρχη κ συνεχώς καλυτερο,μεσα κ εξω απλα πανεμορφο,κ πανω απο ολα ειναι προσιτο,όσο για των φιλο Γιώργο που μιλά για οικονομία καλό θα ηταν να ξέρει οτι τα dsg είναι made in china(εκεί να δεις οικονομία)επειρεασε κ την αξιοπιστία τους, κ οτι διακόπτες κουμπάκια υλικο ταμπλό είναι ίδιο σε όλο το γκρουπ αυτο δεν ειναι οικονομία;;
Κάθε νεο astra γίνεται απο την αρχη κ συνεχώς καλυτερο,μεσα κ εξω απλα πανεμορφο,κ πανω απο ολα ειναι προσιτο,όσο για των φιλο Γιώργο που μιλά για οικονομία καλό θα ηταν να ξέρει οτι τα dsg είναι made in china(εκεί να δεις οικονομία)επειρεασε κ την αξιοπιστία τους, κ οτι διακόπτες κουμπάκια υλικο ταμπλό είναι ίδιο σε όλο το γκρουπ αυτο δεν ειναι οικονομία;;
Ημιακαμπτο πισω;;;; Ακομα ημιακαμπτο αξονα βαζουν χαχαχααχα ΤΟ GTI μου μοντελο 2006 εχει πολλαπλους συνδεσμους ελεος με την οικονομια υλικων.
Καλά, και το golf 7 ημιάκαμπτο έχει αν δεν απατώμαι, πλην gti