16 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Στις στροφές, το Nissan Note αποδεικνύεται απόλυτα ασφαλές, με αντιδράσεις προοδευτικές και ελεγχόμενες.
Test: Note 1,5 dCi
161.381 Επισκέψεις στο άρθρο (27/11/2015)
Με διαστάσεις μικρού οχήματος και ευρυχωρία μεγαλύτερου μοντέλου, το Nissan Note στην έκδοση diesel διανθίζει τις χάρες του με σημαντική οικονομία κίνησης.
Η δεύτερη γενιά του Nissan Note είναι ολικά αναβαθμισμένη σε σχέση με το παρελθόν. Με το Micra να έχει μειώσει τις διαστάσεις του και να είναι πιο compact από παλιά, το Note παίζει το ρόλο του μεγαλύτερου μικρού της Nissan και να απευθύνεται σε αυτούς που αναζητούν την πρακτικότητα και ευρυχωρία από το αυτοκίνητό τους, χωρίς να θέλουν να επιλέξουν μια μεγαλύτερη –και πιο «ακριβή»– λύση.
Με «αιχμηρή» σχεδίαση
Η σχεδίαση του Nissan Note προέρχεται από αυτή του Invitation concept του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2012, χωρίς το τελικό αποτέλεσμα να διαφοροποιείται σημαντικά από αυτό του πρωτότυπου. Έχουμε λοιπόν ένα ενός όγκου αμάξωμα, με αρκετές γυάλινες επιφάνειες και κάθετες κολώνες, το οποίο ενσωματώνει καθαρές γραμμές με περιορισμένες γωνίες. Ξεχωρίζει το εμπρός κοντό καπό με τα μεγάλα εμπρόσθια αιχμηρά φωτιστικά, που «δένουν» στη μάσκα και τονίζουν το δυναμισμό του σχήματος. Αντίστοιχα μοντέρνα σε σχεδίαση είναι τα πίσω κάθετα «κυματιστά» φωτιστικά, τα οποία ακολουθούν τις ανάγλυφες πλαϊνές νευρώσεις.
Παθητική ασφάλεια
Το Nissan Note προσφέρει υψηλά επίπεδα ασφαλείας στους επιβάτες του, από τη στιγμή που από τη βασική έκδοσή του διαθέτει ESP, ABS με Brake Assist αλλά και 6 αερόσακους ασφαλείας (μετωπικοί, πλευρικοί, οροφής).
Επίσης, στον προαιρετικό του εξοπλισμό διατίθεται το σύστημα Nissan Safety Shield που περιλαμβάνει μια σειρά από συστήματα ασφαλείας (Προειδοποίηση τυφλού σημείου, Προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, Ανίχνευση κινούμενων αντικειμένων), αυξάνοντας ακόμη περισσότερο τα επίπεδα.
Το Note έρχεται για να καλύψει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το κενό που αφήνει το Nissan Micra στο ανώτερο –από πλευράς διαστάσεων– άκρο της μικρής κατηγορίας.
Elmariachi, ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΦΩ, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Με το που καθεσαι μεσα θες να πεταχτεις κατευθειαν απο το παραθυρο απο την φτηνια και την πλαστικουρα του εσωτερικου,μεχρι και οι κορεατες φτιαχνουν καλυτερα εσωτερικα
Οταν ολα τα υπολοιπα μοντελα μαζι της κατηγοριας του δεν κανουν ουτε τις μισες πωλησεις κ μοιαζουν με κατσαρολες π.χ. b-max ε κατι λεει αυτο
Σχόλιο loukia δεν έχει;
Με το που κάθεσαι μέσα θέλεις να βγεις έξω ???? μηπως μπήκες σε κάνα lada? Μια χαρά είναι.. η πλούσια έκδοση έχει τα πάντα. Ότι υπάρχει στην αγορά από εξοπλισμό. Κινητήρας Διαμαντη. Diesel 1.5.
καταναλωση μεικτη 5,3 εκτος για ταξιδι θα δεις και κατω από 4,5!! 1,500diesel. τράβηγμα κινητηρα σουπερ. χωροι πολύ άπλα ειδικα στην εκδοση που τραβιέται το πισω καθισμα και ελευθερωνει από πορτπαγκαζ. εάν ψάχνεις μεχρι αυτά τα χρηματα τον κωλο σου από κατω να χτυπας δεν βρίσκεις κατι καλυτερο. εννοω σε χωρους και κινητηρα. αρνητικα. δυσκολευτικα να συνηθισω λιγο τον συμπλεκτη είναι μαλακος πολύ.
το παραλαμβάνω σε λίγες μέρες , θα σας ενημερώσω
Εμένα μία φορά που είχα μπει πίσω σε ένα Note ταξί, μου ερχόταν να πεταχτώ έξω από το παράθυρο από τις αναπηδήσεις της ανάρτησης. Χοροπηδούσε σαν να μην έχει καθόλου αμορτισέρ. Αλλά δεν μπορείς να περιμένεις κάτι καλύτερο: ινδικό Micra με ψηλότερο κέντρο βάρους δεν είναι;