Το νέο Astra εφοδιάζεται για πρώτη φορά με μοτέρ 1,0 λτ.
Test: Opel Astra 1,0
(15/12/2016)
Το νέο Opel Astra για πρώτη φορά στην ιστορία του «φοράει» 1.000άρη, turbo, κινητήρα για να κοντράρει στα ίσια τους mainstream ανταγωνιστές του, που έχουν αυτό το πλεονέκτημα εδώ και καιρό.
Το νέο Οpel Astra μπαίνει στο club των mainstream μικρομεσαίων χάτσμπακ, που στη γκάμα τους διαθέτουν 1.000άρη, turbo κινητήρα, όπως το Ford Focus (που άνοιξε και τον δρόμο άλλωστε), το Kia CeeΆd, το SEAT Leon και το VW Golf. Το εισιτήριο του Astra για την κατηγορία αυτή είναι ο 3κύλινδρος 1.000άρης Ecotec.
Εμφάνιση... Astra
Τίποτα δεν έχει αλλάξει στην εμφάνιση της 4ης γενιάς Astra, που εμφανίζεται πιο κομψό από ποτέ με αρκετό δυναμισμό και σωστές «αναλογίες». Οι εξωτερικές του διαστάσεις (μήκος 4.370, πλάτος 1.871 και ύψος 1.485 χλστ.) το κατατάσσουν μεταξύ των μεγαλύτερων μοντέλων της κατηγορίας, κάτι που ισχύει και για το μεταξόνιο (2.662 χλστ.). Χάρη στην εκτενή προσπάθεια μείωσης του βάρους (έως και 200 κιλά ελαφρύτερο σε σχέση με το προηγούμενο), δημιουργήθηκε το κατάλληλο περιβάλλον για να βρει θέση κάτω από το καπό και ο 1.000άρης Ecotec της Opel, που στην προκείμενη περίπτωση έχει απόδοση 105 ίππων.