Αυτή είναι η βασική έκδοση του ανανεωμένου Peugeot 208.
Test: Peugeot 208 1,2 82 PS
67.137 Επισκέψεις στο άρθρο (27/8/2016)
Η έκδοση του ανανεωμένου Peugeot 208 που δοκιμάζουμε είναι η «βασική» και πιο οικονομική στην γκάμα του. Πως τα καταφέρνει -πραγματικά- στην πράξη;
What is new
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Φρεσκαρισμένη εμφάνιση
- Αναβαθμισμένο σύστημα infotainment
- 1,2 λτ. με 82 ίππους
+ Σχεδίαση, ποιότητα, οδική συμπεριφορά
- Επιδόσεις, τιμή
Αφού έχεις «καλομάθει» στους turbo και τους diesel κινητήρες, ξαφνικά αισθάνεσαι περίεργα όταν οδηγείς ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ με λιγότερα άλογα και ροπή. Θα έπρεπε όμως να αισθάνεσαι έτσι, ή τελικά και το «βασικό» μπορεί να καλύψει τις ανάγκες σου; Η απάντηση είναι ξεκάθαρη: Εξαρτάται το ποιες είναι αυτές. Αν ζητάς κάτι οικονομικό στην αγορά, που δεν καίει, για να κινείσαι κυρίως μέσα στην πόλη, τότε οι βασικές εκδόσεις σε καλύπτουν σε μεγάλο βαθμό. Υπό αυτό το πρίσμα, λοιπόν, εξετάζουμε το ανανεωμένο Peugeot 208 με τον 1,2 βενζινοκινητήρα των 82 ίππων κάτω από το καπό.
Από 12.820 ευρώ
Η αρχική τιμή του Peugeot 208 είναι στα 12.820 ευρώ με έκπτωση και απόσυρση και είναι «τσιμπημένη» σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ο οποίος ξεκινά από πιο χαμηλά. Ωστόσο, σε αυτήν την τιμή συμπεριλαμβάνεται το πρόγραμμα 4x4 της Peugeot, το οποίο περιλαμβάνει 4 χρόνια άτοκη χρηματοδότηση, 4 χρόνια εγγύηση, 4 χρόνια οδική βοήθεια και 4 χρόνια δωρεάν service. Επίσης, αφορά την έκδοση Access η οποία έχει ελλείψεις, δεν είναι όμως σπαρτιατική. Για παράδειγμα διαθέτει cruise control, θα θέλαμε όμως ακόμη ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ηλεκτρικούς καθρέφτες και ζάντες αλουμινίου.
Διακριτική ανανέωση
Το Peugeot 208 παραμένει όμορφο σε εμφάνιση και
μετά την ανανέωσή του, η οποία είναι περιορισμένης έκτασης. Οι πινελιές ανανέωσης εντοπίζονται στον προφυλακτήρα, τη μάσκα, τους προβολείς ομίχλης και τα φανάρια εμπρός πίσω.