6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο Tiguan είναι αρκετά διαφοροποιημένο αισθητικά από το μοντέλο της πρώτης γενιάς.
Test: VW Tiguan 1,4 TSI
133.071 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2016)
Δοκιμάζουμε την 1,4 TSI έκδοση με τα 150 άλογα του ολοκαίνουργιου VW Tiguan, που έρχεται με φόρα για να διεκδικήσει με αξιώσεις τα ηνία στην κατηγορία των compact SUV.
Η μάσκα εμπρός ακολουθεί το σχεδιασμό των υπόλοιπων μοντέλων της μάρκας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
2η γενιά Tiguan βασισμένη στην πλατφόρμα MQB
Μεγαλύτερο, πιο ευρύχωρο, αλλά πιο ελαφρύ
1,4 TSI με τεχνολογία ACT και 150 άλογα
Και με τετρακίνηση 4ΜOTION Active Control
Με 33.200 ευρώ (+2.500 για το DSG6)
H VW τρίβει τα χέρια της με την εμπορική επιτυχία που γνώρισε η πρώτη γενιά του Tiguan, η οποία ήταν και το πρώτο βήμα της γερμανικής φίρμας στην κατηγορία των compact οχημάτων ελεύθερου χρόνου ή crossover αν προτιμάτε. Με 9.985 ταξινομήσεις στην Ελλάδα και 2,8 εκατ. πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, η πρώτη γενιά Tiguan (από τις γερμανικές λέξεις Tiger και Leguan-ιγκουάνα) παραδίδει τη σκυτάλη στο ολοκαίνουργιο, 2ης γενιάς Tiguan, που είναι βασισμένο στην ξακουστή πλέον πλατφόρμα MQB και το οποίο δοκιμάζουμε πρώτοι στην Ελλάδα στην έκδοση με τον 1,4 TSI κινητήρα των 150 ίππων (διατίθεται και η έκδοση με τα 125 άλογα).
Βρε πως έχεις μεγαλώσει
Με την πρώτη κιόλας ματιά καταλαβαίνεις πως το νέο Tiguan έχει πάρει όγκο: Με μήκος 4.486 χλστ. και πλάτος 1.839 χλστ. είναι 60 χλστ. μακρύτερο και 30 χλστ. φαρδύτερο από το προηγούμενο, τη στιγμή που το μεταξόνιο έχει κερδίσει 77 χλστ. φθάνοντας στα 2.681 χλστ. Παρά την αύξηση των βασικών διαστάσεων (το ύψος πάντως έχει μειωθεί στα 1.646 χλστ.) και την προσθήκη πολλών νέων στοιχείων άνεσης και ασφάλειας, το νέο Tiguan είναι μέχρι και 53 κιλά ελαφρύτερο από πριν. Ρίσκα στη σχεδίασή του το Tiguan δεν έχει, κάνει μπαμ από μακριά όμως δείχνοντας επιβλητικό και φέροντας στοιχεία τόσο από το νέο Passat, όσο και από το Golf: Μπροστά με την νέα μάσκα-σήμα κατατεθέν της νέας εταιρικής ταυτότητας, τα οριζόντια φώτα, τους προβολείς LED και το νευρώδες καπό θυμίζει Passat. Πίσω πάλι φέρνει στο νου το Golf, αλλά όλα τα λεφτά είναι το νεύρο στο πλάι, που η VW ονομάζει «tornado line» και το οποίο ενσωματώνει τις χειρολαβές. Χαρακτηριστικό του νέου Tiguan είναι και οι κοντοί πρόβολοι, εμπρός και πίσω. Εκτός από την νορμάλ έκδοση, τα νέο Tiguan διατίθεται και σε έκδοση με πιο off road χαρακτηριστικά και σχετικούς προφυλακτήρες για καλύτερες γωνίες αναρρίχησης. Για παράδειγμα η γωνία προσέγγισης με τον κανονικό προφυλακτήρα είναι 16 μοίρες, ενώ με το off road πακέτο φτάνει στις 25 μοίρες.
Από 33.200 για το 1,4 TSI ACT 150 PS
Το νέο VW Tiguan αποπνέει μια premium τεχνολογική και ποιοτική αίσθηση, με την τιμή ωστόσο να είναι… ανάλογη. Έτσι για την έκδοση της δοκιμής, που διατίθεται σε επίπεδα εξοπλισμού Advance και Exclusive, οι τιμές ξεκινούν από 33.200 ευρώ με πλήρες πάντως εξοπλιστικό πακέτο άνεσης και ασφάλειας. Για το κιβώτιο DSG6 υπολογίστε +2.500 ευρώ, ενώ για την έκδοση 4Χ4, η τιμή είναι 34.650 ευρώ. Δεν το λες και ευκαιρία. Η βασική έκδοση 1,4 TSI με τα 125 άλογα και το επίπεδο εξοπλισμού Active, έχει τιμή 27.300 ευρώ. Για τη βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,6 TDI με 115 άλογα, που μπορεί να παραγγελθεί από τώρα αλλά θα είναι διαθέσιμη από το Σεπτέμβρη, η τιμή της βασικής έκδοσης Advance είναι 28.300 ευρώ.
H alh8eia einai oti an rwthseis 100 atoma poio suv 8eloun na paroun sthn kathgoria tou tiguan xwris na skeftoun ta lefta, eimai sigouros oti toulaxiston oi 95 8a paroun to tiguan (eksairw apo auto ta montela apo ta 3 akriba germanika).
Ολα τα λεφτα η ενθετη λεζαντα "Autotriti Best Car"! Και στην ερευνα αξιοπιστιας "Autotriti Worst Car"! χαχαχα
Τα 27.000.ευρω ειναι πολλα,μα παρα πολλα χρηματα για ενα αοσμο και αδιαφορο tiguan εφοδιασμενο με εναν κινητηρα μετριο. Ενταξει ο 1.4 TSI εχει τα θεματακια του....Aν σκεφτουμε πως 21.000 ευρω κοστιζει το kadjar με τον 1.3 tce και τον ιδιο εξοπλισμο με το tiguan...Οσο για τη μεταπωληση,αυτο το δολωμα ας λειψει .Αν πουμε πως κραταω το αυτοκινητο για μια δεκαετια,τοποθετω τη διαφορα βλεπε 6.000 ευρω κλειστα στην τραπεζα,κι υστερα ελα να μου πεις ποιος εχασε....
Μην έρχεται με φόρα μόνο όπως λέτε και τρυπήσει κανένα σώβρακο,τον ηγετη το Nissan Qashqai ούτε στον όνειρο του δεν μπορεί να το πιάσει πανευρωπαικώς σε πωλήσεις που έχει η Νισσάν.Πάντως το ξεθάψατε πάλι το άρθρο να μπεί πρώτο στην λεζάντα κατά επιλογή της κεντρικής έτσι;
Προσπαθω να δω απο που και εως που αποπνεει τεχνολογικη και ποιοτικη αισθηση το tiguan και το μονο που βλεπω ειναι ενα κουτι με ροδες ασχημο που απευθυνεται σε γερους συνταξιουχους και απομαχους της ζωης. Πρεπει να εχεις τσακωθει με την υπαρξη σου και να θεωρεις τον εαυτο σου αποτυχημενο και να εχεις θεμα αισθητικης με το να βαλεις σκοπο να αγορασεις αυτο εδω το πραγμα και να μην πας με κλειστα ματια στο nissan Qashqai που ειναι κουκλα διπλα του με αξιες πραγματικες και οχι μουφα και κατευθυνομενες απο τους σπρωχτες δημοσιογραφους!! Μην προσπαθητε αδικα να μας κανετε λοβοτομη παρακαλω πολυ με το group...εχουμε το μυαλο ακομα στο κεφαλι μας!!
H vw ανακοινώνει 6 λίτρα, αλλά καίει 10! Στους ρύπους πόσο κλέβει?
ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ,ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΩ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ volosdream.Σ'ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ.ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ 4.25% ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ 255 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΑ 6.000.ΣΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΕΙΝΑΙ 2550 ΕΥΡΩ ΤΟΚΟΣ ΣΥΝ ΤΙΣ 6.000 ΣΥΝΟΛΟ 8.550 ΕΥΡΩ ΖΕΣΤΑ.ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ,ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ 8.550 ΕΥΡΩ...
14.000 euros για tiguan δεκαετιας τρομερα φιλοδοξο.10.000 βαρια βαρια 11.000 euros,υπο την προυποθεση πως θα ειναι ατρακαριστο,σε πολυ καλη κστασταση,χωρις να εχει ξεβαψει απο τον ηλιο σαν το δικο μου passat εντεκαετιας,και με λογικα χιιομετρα,μεχρι 130.000 Το δε kadjar κανα 8.500 βαρια 9.000 euros,με τις ιδιες προυπιθρσεις βεβσια.Ο κσνονας της αγορας ειναι πως ο καιρος ροκανιζει πολυ την αρχικη διαφορα τιμης.
@Γιωργος πρώτα πούλησέ το 14000€ στην 8ετια το Tiguan και μετά ελα να το συζητήσεις! Τα ίδια και χειρότερα μεταπωλητικά το Kadgar! Και για να προσγειωθείς στην πραγματικότητα τα 8000€ για το Tiguan ειναι υπεραρκετά όσο για το Kadjar 5000€ και πολλά λεω!
ΓΙΩΡΓΟ,ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΚΕΣ ΕΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΤΟ ΠΟΛΥ 0.6% ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΕΤΗΣΙΟ ΤΟΚΟ 36 ΕΥΡΩ ΣΤΑ 6.000 ΕΥΡΩ.ΕΓΩ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΚΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΑ SITE ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ. ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΛΕΣ ΓΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΤΟΚΟ 480 ΕΥΡΩ ΣΥΝ 6.000 ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΥΝΟΛΟ 6480 ΕΥΡΩ.ΤΟ TIGUAN ΛΕΣ ΠΩΣ ΣΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ 14.000 ΕΥΡΩ ΕΝΩ ΤΟ KADJAR 9.000 EΥΡΩ.ΔΙΑΦΟΡΑ 5.000ΕΥΡΩ.ΜΕΧΡΙ ΤΑ 6.480 ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ 1.480 ΕΥΡΩ...ΠΟΙΟΣ ΧΑΝΕΙ? ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΠΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΙΔΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ. ΤΟ ΑUTOTRITI ΕΙΧΕ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ. ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΥΣΤΕΡΕΙ ΤΟ KADJAR.ΟΥΤΕ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ,ΟΥΤΕ ΣΕ ΚΥΛΙΣΗ,ΟΥΤΕ ΣΕ ΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΕΛΕΓΑ! ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΙΜΗΣ ΔΥΟ ΠΑΡΟΜΟΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ,ΟΣΟ ΠΕΡΝΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΥΡΙΚΝΩΝΕΤΑΙ,ΔΕΝ ΜΕΝΕΙ Η ΙΔΙΑ.
Υψηλη τιμη αλλα ποιοτητα και κυρος VW οσο κι αν ...τσουζει πολλους αυτο!
Το νέο Tiguan έχει χώρο αποσκευών 615 λίτρα με όρθια τα πίσω καθίσματα και όχι όσο γράφετε.
Οι τράπεζες προ κρίσης έδιναν το νούμερο που λες (4,25%) σήμερα δίνουν το πολύ 0,5% (αισιόδοξος ήμουν με το 1%) δες πχ στη eurobank https://www.eurobank.gr/online/home/generic.aspx?TT=TT&id=1580&mid=941&lang=gr και στη πειραιώς http://www.piraeusbank.gr/el/idiwtes/epitokia-deltia-timon/epitokia-prothesmiakwn-katathesewn#kathemina Οπότε από τη μεταπωλητική που θα πάρεις στο tiguan αξίζει να δώσεις τα επιπλέον χρήματα (μην αναφέρουμε την σίγουρα καλύτερη ποιότητα εσωτερικού , κύλισης κλπ κλπ...)
Εσύ κέρδισες 60€ το χρόνο δηλαδή στα 8 χρόνια 480€. Στην 8ετια το tiguan θα πουληθεί 14000€ και το kadjar θα παρακαλάς να το πάρουν 9000€ . Για πες ποιός έχασε ; ;