Με νέα δυναμικότερη σχεδίαση, μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους, αποκλειστικά 7θέσια, πιο ολοκληρωμένη οδηγικά και με αποδοτικούς κινητήρες, η δεύτερη γενιά του Volkswagen Touran έρχεται για να καλύψει κάθε οικογενειακή ανάγκη.
Για τους οικογενειάρχες και όχι μόνο που οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές βρίσκονται ψηλά-ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων τους, τα πολυμορφικά μοντέλα εμφανίζονται ως η ιδανική επιλογή αφού χωρούν -κυριολεκτικά- τα πάντα. Στην προκειμένη περίπτωση δοκιμάζουμε τη νέα, δεύτερη γενιά του VW Touran, το οποίο είναι το τέταρτο μοντέλο που βασίζεται στην MQB πλατφόρμα του ομίλου. Εκτός από τους μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό, το γερμανικό μοντέλο έρχεται με πιο αποδοτικούς κινητήρες, πιο ολοκληρωμένο οδηγικά και με έξυπνες λύσεις που απογειώνουν την πρακτικότητα. Και μάλιστα αποκλειστικά ως 7θέσιο.
Από 23.570 ευρώ με απόσυρσηΤιμολογιακά, το νέο VW Touran ξεκινά -ως πετρελαιοκίνητο- από τα 23.570 ευρώ με έκπτωση και απόσυρση για τη βασική, αλλά πλήρη εξοπλιστικά έκδοση Active, αφού αυτή περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, 7 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, ηχοσύστημα και ζάντες αλουμινίου. Η επόμενη έκδοση, η Advance που ήταν και αυτή του μοντέλου της δοκιμής μας, κοστίζει 1.950 ευρώ επιπλέον και διαθέτει πολύ πλουσιότερο εξοπλισμό. Ενδεικτικά, φέρει επιπλέον της Active καθίσματα με συρτάρια αποθήκευσης, τραπεζάκια στην πλάτη των καθισμάτων, ambient εσωτερικό φωτισμό, cruise control, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα αναγνώρισης κόπωσης του οδηγού και κλιματισμό 3 ζωνών. Μεταξύ των δύο θα τολμήσουμε να προτιμήσουμε την ακριβότερη Advance.
Εδώ άφησαν την ανάρτηση (σου λέει θα κοπανάει με τόσο φορτίο και άντε μετά να βάζεις αεραναρτήσεις και ενισχυτικά ελατήρια).
Όσον αφορά τα σχόλια, είναι ίδιον της φυλής μας η "χουντίζουσα" συμπεριφορά και το δόγμα να του ψοφήσει του δίπλα.
BTW, για να έχεις αυτά που προσφέρει το εν λόγω ΚΟΥΤΙ, αγοράζεις ένα pickup, του βάζεις το κάλυμα καρότσας, αν είναι το NP 300 του βάζεις και πρόσθετα ελατηριάκια για να μην κάθεται η πίσω αναρτησούλα και γράφεις τα "μπλε" ΚΟΥΤΙΑ εκεί που δεν πιάνει...
Ευχαριαστώ.
Που πήγανε τα σχόλια;σε ποιον δεν άρεσαν;συγχαρητήρια
Εδώ άφησαν την ανάρτηση (σου λέει θα κοπανάει με τόσο φορτίο και άντε μετά να βάζεις αεραναρτήσεις και ενισχυτικά ελατήρια). Όσον αφορά τα σχόλια, είναι ίδιον της φυλής μας η "χουντίζουσα" συμπεριφορά και το δόγμα να του ψοφήσει του δίπλα. BTW, για να έχεις αυτά που προσφέρει το εν λόγω ΚΟΥΤΙ, αγοράζεις ένα pickup, του βάζεις το κάλυμα καρότσας, αν είναι το NP 300 του βάζεις και πρόσθετα ελατηριάκια για να μην κάθεται η πίσω αναρτησούλα και γράφεις τα "μπλε" ΚΟΥΤΙΑ εκεί που δεν πιάνει... Ευχαριαστώ.