5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Δοκιμάζουμε το «καυτό» VW Scirocco GTS με τον δίλιτρο TSI κινητήρα απόδοσης 220 ίππων. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο;
Test: VW Scirocco GTS
28.121 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2017)
GT με Sport εμφάνιση. Με 220 ίππους και αισθητικές επεμβάσεις, το Sciroccο αποκτά στην γκάμα του μια ακόμα «ειδική» έκδοση, αναβιώνοντας την αντίστοιχη του μοντέλου του 1982.
What`s new
- 2λιτρο με 220 ίππους
- Καίει 9,2 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 30.560 ευρώ
Γρήγορο και αποτελεσματικό ως γνήσιο GT είναι το Scirocco GTS στο δρόμο με την οδηγική αίσθηση ωστόσο να είναι ξεπερασμένη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
+ Κινητήρας, επιδόσεις, κιβώτιο, εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, στοιχεία έκδοσης, τιμή- Χώροι για τους πίσω επιβάτες, βαριά αίσθηση τιμονιού, κατανάλωση υπό πίεση
Μετρώντας ήδη 8 χρόνια στην αγορά (δύο από την ανανέωσή του), το μικρομεσαίο κουπέ της Volkswagen συνεχίζει την πορεία του μέσω ειδικών πλέον εκδόσεων όπως η GTS της δοκιμής μας. Η συγκεκριμένη αποκτά συλλεκτικό χαρακτήρα τόσο μέσω της εμφάνισής του αλλά και λόγω του γεγονότος ότι η Volkswagen δεν προτίθεται να αντικαταστήσει το Scirocco, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον. Αντίθετα, φήμες θέλουν την Volkswagen να ετοιμάζει ένα τρίθυρο με κουπέ χαρακτήρα ή ένα 4θυρο κουπέ μοντέλο πάνω στην επόμενη –αποκλειστικά 5θυρη- γενιά του Golf (2019-2020) με άγνωστη για την ώρα ονομασία.
Ξεχωρίζει αισθητικά
To Scirocco GTS φέρει το νέο αεροδυναμικό πακέτο της Volkswagen R, που περιλαμβάνει πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, αεροδυναμικά σπόιλερ, μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος της οροφής και νέο διαχύτη. Τα καλύμματα στους εξωτερικούς καθρέπτες είναι βαμμένα μαύρα και όπως στο θρυλικό Scirocco GTS του 1982 περιλαμβάνονται δύο διακοσμητικές διάφανες ματ λωρίδες με κόκκινες ρίγες που διατρέχουν κατά μήκος το αμάξωμα. Νέας σχεδίασης είναι οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, που κρύβουν πίσω τους τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων αυτής της έκδοσης. Το Scirocco GTS είναι διαθέσιμο σε έξι βαφές αμαξώματος: τις «Deep Black», «Indium Grey», «Urano Grey», «Pure White», «Oryx White» και «Flash Red».
Ρε γερμανοτσολια έλεος με τους κουβάδες σου πια. 9 χρονια μετά ουδεμία αίσθηση δεν εκανε ποτέ του αυτο το πραμα ουτε στις απλές του ουτε στις "ειδικές" του εκδόσεις και όσοι το πήραν το σκυλομετανιωσαν
Το Mazda 3 MPS του 2006 ηταν 2300 κυβικα και με 260+ αλογα και εκαιγε το ιδιο με το 2λιτρο Τσιροτο με τα 220 αλογα και ειχε και την ιδια τιμη με φουλ εξτρα εξοπλισμο και 5πορτο και μεγαλυτερο και με μπλοκε διαφορικο! Οκ οσον αφορα την τιμη μας εχει συνηθισει το γκρουπ στις υπερτιμολογησεις αλλα οσον αφορα τον κινητηρα "εντυπωσιαστηκα"! Μιλαμε για "τεχνολογια αιχμης"! χαχαχα
Ε, όχι και design αυτός ο βάτραχος το σιροκο, μα καλά για κουπέ πήγαιναν και τους βγήκε αυτό το έκτρωμα;
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΓΙΑ 2 ΤΟ ΠΟΛΥ 3 ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ, ΣΧΕΔΙΑΣΗ STAR- TRECK, ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ............... Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ, Η ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ, ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ, ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ, Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ, ΠΑΡΤΕ TOYOTA ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΚΑΙ HUYNDAI ΤΟΥΡΚΙΑΣ, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΕΙΣΤΕ ΜΠΡΟΥΚΛΗΔΕΣ ΟΛΟΙ, ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ DESIGN ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΑΥΤΟΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΤΣΑΜΠΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ CARS ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ, ΕΠΙΣΗΣ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΝ ΟΧΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ CARS ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ................ ΜΙΛΑΝΕ ΡΕ ΠΟΥ..ΤΗ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΓΙΑ ΤΟ SCIROCCO, ΕΛΕΟΣ ΓΙΔΙΑ Ε ΓΙΔΙΑ, ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.
Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση για τα παρακάτω: 1000 φορές το OPC της Opel, πολύ πιο ωραίο...όσον αφορά τα φρένα που το ακινητοποιούν από τα 100 km/Η σε 37,3 μέτρα, υπενθυμίζω ότι το Astra χρειάζεται μόλις 30 μέτρα ( τεχνολογία έκδοσης 2015 ) όχι εν έτη 2017 που διαφημίζει το Scirocco λες και έκανε κάνα επίτευγμα 37,3 μέτρα.....
Εκπληκτικο ντιζαιν,9 χρονια μετα το λανσαρισμα και είναι ακομα το ομορφοτερο hatch! Αυτό για καποιους που μας λενε ποσο βαρετα και ασχημα ειναι τα vw ενω οι φτηνοκουβαδες τα τουοτα ειναι η επιτομη της ομορφιας!