ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Test:Αγωνιστικό Micra
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test:Αγωνιστικό Micra

18.938 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2015)

«Πυροβολούμε» στην θρυλική ανάβαση της Πάρνηθας με το αγωνιστικό Nissan Μicra, που με μαεστρία και μεράκι ετοίμασαν τα άξια ελληνικά χέρια του Nissan Sporteam.

Η Nissan Sporteam αποτελεί το «ανήσυχο» αγωνιστικό τμήμα της Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, με πλούσια κληρονομιά και περγαμηνές στους αγώνες αυτοκινήτου εν Ελλάδι. Από τα RS240 και Sunny GTI-R του χτες, που «κέντησαν» στα χέρια του αείμνηστου Γιώργου Μοσχού και του συναδέλφου Στράτη Χατζηπαναγιώτου-«Στρατισίνο» μέχρι τα Cup με τα Micra και τα Note του πρόσφατου παρελθόντος, που έδωσαν την ευκαιρία σε νέα ταλέντα να αναδειχθούν, το Nissan Sporteam έχει καταθέσει ακλόνητα διαπιστευτήρια συνέπειας και αξίας. Ακόμα και σε μια περίοδο, που η οικονομία κάθε άλλο αρωγός μπορεί να είναι σε αγωνιστικές προσπάθειες, το Nissan Sporteam δεν έμεινε με τα χέρια σταυρωμένα. Το τελευταίο του δημιούργημα αφορά στην τρέχουσα έκδοση του Micra, όπου με τις κατάλληλες μετατροπές και επεμβάσεις «στήθηκε» ώστε να μπορεί να σταθεί σε αγωνιστικά δεδομένα. Μήπως η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε κάνει ένα πρώτο, αλλά πολύ σημαντικό, «διερευνητικό» βήμα προς αυτή την κατεύθυνση; Μακάρι! Όπως και να έχει το όλο εγχείρημα, αφενός αναδεικνύει την «άσβεστη φλόγα» της Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε για το motorsport, αφετέρου αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο ότι η τεχνογνωσία και η επιμονή για το αποτέλεσμα, υπάρχουν και σήμερα. Σαν βάση χρησιμοποιήθηκε το Nissan Micra 1,2 και από εκεί και πέρα έγιναν εκτεταμένες παρεμβάσεις. Την επιμέλεια του όλου project είχε ο Προϊστάμενος Τεχνικής Εκπαίδευσης κ. Μιχάλης Χατζηγρηγορίου. Χωρίς φόβο, αλλά με πολύ πάθος ζητήσαμε τη δοκιμή του αγωνιστικού Nissan Micra. Οι άνθρωποι της Nissan μας το εμπιστεύτηκαν και σίγουρα κάτι τέτοιο είναι τιμή, αλλά και ευθύνη για το auto Τρίτη.

Το πιο ακριβό από τα εξαρτήματα που χρησιμοποιήθηκαν είναι η ανάρτηση Ohlins DFV, που ρυθμίζεται σε σκληρότητα και ύψος, τόσο εμπρός, όσο και πίσω.

Το πιο ακριβό από τα εξαρτήματα που χρησιμοποιήθηκαν είναι η ανάρτηση Ohlins DFV, που ρυθμίζεται σε σκληρότητα και ύψος, τόσο εμπρός, όσο και πίσω.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL