ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μόνο τα απαραίτητα έχουν μείνει στο ταμπλό του Nissan Micra. To σουέντ αγωνιστικό τιμόνι της OMP και οι διακόπτες ασφαλείας βγάζουν μάτι.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μόνο τα απαραίτητα έχουν μείνει στο ταμπλό του Nissan Micra. To σουέντ αγωνιστικό τιμόνι της OMP και οι διακόπτες ασφαλείας βγάζουν μάτι.

Φτιαγμένο με μεράκι και πάθος

18.949 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2015)

Το πιο ακριβό από τα εξαρτήματα που χρησιμοποιήθηκαν είναι η ανάρτηση Ohlins DFV, που ρυθμίζεται σε σκληρότητα και ύψος, τόσο εμπρός, όσο και πίσω. Σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο το roll-cage είναι υποχρεωτικό και την περίπτωση του Micra επιμελήθηκαν τα αδέρφια Καραταρούκ με με στόχο την ευκολία πρόσβασης στους ευκαιριακούς χρήστες (χωρίς ενισχύσεις στις μπροστινές κολόνες και χωρίς διαμόρφωση Χ στο άνοιγμα των εμπρός θυρών). Ωστόσο με όλες τις απαραίτητες ενισχύσεις το βάρος του είναι μόλις πάνω από τα 30 κιλά. Καθίσματα, ζώνες, πυρόσβεση, τιμόνι και διακόπτες, προέρχονται όλα από την OMP. Η επιλογή έγινε με στόχο μια καλή σχέση τιμής-απόδοσης. Με επιλογή ακριβότερων λύσεων από την ίδια εταιρεία ή άλλες, το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου μπορεί να πέσει αρκετά από τα 948 κιλά του υπάρχοντος (με 15 λτ. καυσίμου). Οι ζάντες είναι Team Dynamics Prorace 1.2 σε διάσταση 15x7 και offset 35 χλστ. με στόχο την αύξηση των μετατροχίων, χωρίς όμως αισθητή αύξηση του βάρους. Τα ελαστικά είναι Yokohama A006T διαστάσεων 190/580-R15 σε γόμα super soft για χρήση σε ασφάλτινα ράλλυ. Έχουν επίσης επιλεγεί λάστιχα 190/560-R15 slick από τον τύπο Α005 της Yokohama με γόμα soft ή super soft για εμπρός και super soft για πίσω, για χρήση πίστας ή ανάβασης - με σημαντικά μικρότερη διάμετρο που βοηθά την ακόμα πιο πυκνή κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων. Στο τελευταίο, η τελική σχέση μετάδοσης έχει κοντύνει αισθητά μιας και από εργοστασιακό 3,4:1 έγινε 4,5:1 (63/14 δόντια).
Επίσης ο δίσκος του συμπλέκτη έχει αλλαχθεί με άλλον «τετράφτερο» στην ίδια διάμετρο 190 χλστ., έχει αλλαχθεί η εξάτμιση με ελεύθερη διαμέτρου 48 χλστ., έχουν ενισχυθεί οι βάσεις της μηχανής και έχουν κατασκευαστεί καλύμματα πορτών εσωτερικά από υλικό ABS (για χαμηλό βάρος με αποδεκτό οπτικό αποτέλεσμα, που όμως βάση κανονισμού δεν μπορεί να τρέξει σε αγώνα). Ο κινητήρας δεν πειράχθηκε και το συνολικό κόστος για τα παραπάνω φτάνει περί τις 6.000 ευρώ.


Προς χάριν ευκολίας τα αγωνιστικά μπάκετ της ΟΜP σύρονται εμπρός-πίσω. Αν πακτωθούν το βάρος θα μειωθεί περισσότερο.

Προς χάριν ευκολίας τα αγωνιστικά μπάκετ της ΟΜP σύρονται εμπρός-πίσω. Αν πακτωθούν το βάρος θα μειωθεί περισσότερο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR