Πλήρως εξελιγμένο θα είναι το νέο υβριδικό κινητήριο σύνολο Mercedes-AMG E Performance της Mercedes που θα προσφέρει η μάρκα σε πολλά από τα μελλοντικά εξηλεκτρισμένα μοντέλα της.
Στο νέο video που αποκάλυψε η Mercedes-AMG, ο Jochen Scmitz, ο επικεφαλής στο τμήμα υβριδικών μοντέλων, αποκάλυψε πως το ηλεκτρικό σύστημα θα μπορεί να επανακτά ενέργεια ενώ ο οδηγός ντριφτάρει το αυτοκίνητο, μεταφέροντας ενέργεια από την ισχύ που μεταδίδεται στο πίσω τροχούς πίσω στην μπαταρία, ώστε να την έχει στην διάθεσή του ο οδηγός αργότερα. Η Mercedes-AMG δεν αποκάλυψε πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το πώς κατάφερε να το πετύχει αυτό, ωστόσο από ό,τι συμπεράναμε από την συζήτηση των δύο ανδρών, η ανάκτηση ενέργειας θα γίνεται όσο οι τροχοί γλιστρούν πάνω στο οδόστρωμα.
Ο Schmitz τόνισε επίσης όσον αφορά τα οδηγικά modes, ο κινητήρας και το ηλεκτρικό σύστημα θα συνεργάζονται ανάλογα τις απαιτήσεις που έχει ο οδηγός ώστε να γίνεται η οδηγική εμπειρία όσο τον δυνατόν πιο ολοκληρωμένη.
Η Mercedes ανακοινώνει πως το υβριδικό σύνολο στην κορυφαία του έκδοση με το V8 κινητήρα θα μπορεί να προσφέρει ακόμα και 815 άλογα και 1.000 Νm ροπής, με το 0-100 χλμ./ώρα να απαιτεί λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα. Το μοντέλο που θα επωφεληθεί από αυτόν τον συνδυασμό θα είναι η επερχόμενη Mercedes-AMG GT 73.
H γερμανική φίρμα επιβεβαίωσε επίσης πως η Mercedes-AMG C 63 νέας γενιάς θα λάβει τον 2λιτρο turbo κινητήρα της AMG A 45 αλλά αυτή την φορά δεν θα είναι εγκατεστημένος εγκάρσια. Επίσης χάρη σε ένα νέο ηλεκτρικό turbo, η Mercedes ανακοίνωσε πως η ισχύς του συνόλου αυτού θα είναι τόσο μεγάλη που θα ξεπερνά ακόμα και την ιπποδύναμη που προσφέρουν μοντέλα της φίρμας που εξοπλίζονται με V8 κινητήρα (χωρίς κάποια ηλεκτρική βοήθεια).