Η νέα Lancia Delta μπορεί να έχει μέλλον. Το θέμα είναι εάν το πιστεύει αυτό και η Fiat...
Θα δίνατε μια ευκαιρία στη Delta;
6.325 Επισκέψεις στο άρθρο (10/7/2015)
Η Fiat έχει αποφασίσει η Lancia να μείνει μόνο με την Ypsilon και κανένα άλλο μοντέλο στο μέλλον. Μήπως όμως θα πρέπει να δώσει μια ευκαιρία και στη Delta;
Η Lancia αντιμετωπίζεται πλέον σαν το … αποπαίδι του Fiat Group. Ενώ η Fiat προχωρά κανονικά εμπλουτίζοντας μάλιστα τη γκάμα της με νέα μοντέλα όπως το 500X, η Jeep ενισχύεται επίσης και αυτή, ενώ η Alfa Romeo ξεκινά μια premium προϊοντική επίθεση, η ιστορική Lancia μένει κρυμμένη πίσω από το παραβάν.Όπως έχει αποφασιστεί άλλωστε, η Lancia από εδώ και πέρα θα προχωρήσει μόνο με την Ypsilon και κανένα άλλο μοντέλο, χωρίς προγραμματισμό για κάτι νέο στο μέλλον. Αυτή είναι η απόφαση του αφεντικού του Fiat Group, του Σέρτζιο Μαρκιόννε, ο οποίος δεν πιστεύει ότι η Lancia έχει πλέον καμία δυναμική και ότι δεν μπορεί οικονομικά να ευδοκιμήσει.Όμως, αυτή η τύχη αξίζει στην ιστορική μάρκα;Με βάση την ιστορία της και κυρίως, τις αγωνιστικές της επιτυχίες με 46 νίκες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και 6 Παγκόσμιους τίτλους κατασκευαστών, είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς μια αυτοκίνηση χωρίς της Lancia. Και χωρίς έναν διάδοχο της Delta. Έστω και εάν τα τελευταία χρόνια οι Ιταλοί έχουν κάνει τα πάντα για να τη ξεχάσουμε, αφού η τελευταία γενιά Delta ήταν μια εμπορική αποτυχία.Όμως μέλλον για τη Delta μπορεί να υπάρξει. Τα σχέδια είναι έτοιμα από τον Ιταλό Angelo Granata, άκρως εντυπωσιακά και στη διάθεση της Lancia να τα χρησιμοποιήσει όποτε θελήσει.Επίσης, για τα μηχανικά της μέρη, η Lancia μπορεί να απευθυνθεί στις άλλες μάρκες του Group. Με την Alfa Romeo να μεγαλώνει, η επόμενη Delta θα μπορούσε να πάρει το πάτωμα της Giulietta και τους νέους κινητήρες της Giulia, ώστε να χαράξει τη δική της εμπορική πορεία.Ποιον θα πείραζε άλλωστε μια νέα Lancia Integrale με τον νέο 4κύλινδρο 1,75 λτ. turbo των 300 ίππων της Alfa Romeo Giulia ή ακόμη περισσότερο, με τον made by Ferrari, V6 των 510 ίππων;Σε όλα τα παραπάνω, προσθέστε και τη γνώμη πολλών στελεχών της Fiat, που πιέζουν τον Μαρκιόννε να δώσει μια ευκαιρία στη Delta. Έστω και εάν αυτή η ευκαιρία μπορεί να δημιουργήσει και εσωτερικό ανταγωνισμό έναντι της επόμενης Alfa Romeo Giulietta.Όπως είχαμε γράψει και την προηγούμενη εβδομάδα βασικό επιχείρημα των υποστηρικτών της επιστροφής της Delta, είναι ότι θα ήταν τεράστιο λάθος να αφήσει η Fiat τη μάρκα να πεθάνει, τη στιγμή που το όνομα της Delta Integrale έχει μεγάλη δυναμική.Έντονες πιέσεις ασκούν και οι fans της μάρκας, που είναι πολλοί και φανατικοί και οι οποίοι δεν μπορούν να διανοηθούν ότι η αγαπημένη τους Lancia και πολύ περισσότερο, η ιστορική Delta δεν θα έχει μέλλον.Οι καιροί όμως είναι δύσκολοι και κανείς δεν ξέρει τι τελικά θα αποφασίσει η Fiat και ο «πολύς» Μαρκιόννε για τη Lancia και τη Delta. Προς το παρόν,το κέντρο βάρους έχει ριχθεί στην Alfa Romeo και για τη Lancia, βλέπουμε.Εσείς όμως, μετά από όλα αυτά, τι λέτε; Μήπως πρέπει ο Μαρκιόννε να ακούσει τους fans και τα στελέχη του που τον πιέζουν και να αναβιώσει τη Delta;Πώς θα θέλατε να είναι η επόμενη μικρομεσαία Lancia; Σας αρέσουν τα σχέδια του σχεδιαστή Angelo Granata;Και τέλος, σε τι πιστεύετε ότι θα βοηθήσει τη Lancia μια νέα Delta; Θα της δώσει πίσω τη χαμένη της αίγλη ή μήπως θα τη φορτώσει με επιπλέον χρήματα για κόστη εξέλιξης και παραγωγής, χωρίς να τα φέρει πίσω;
Πολύ εντυπωσιακά για το μέλλον της Delta είναι τα σχέδια του σχεδιαστή Angelo Granata.
Η LANCIA πρέπει να σωθει οπωσδήποτε!! Είμαστε πολλοί φανατικοί και κλασσικοί οπαδοί της φίρμας και προτείνω το εξής!Να γίνει συντεταγμένα μέσα από fora και άλλα έντυπα μέσα και μη, ώστε σαν "ιδιότυπη επιτροπή" να αποσταλεί στα κεντρικά του GROUP το αίτημα για διάσωση της μάρκας!Αυτό σε συνεννόηση και με φίλους στο εξωτερικό, διαδικτυακά!!Τί λέτε???
Sergio marchone oli italia to lei oti einai ilithios, katestrepse tin LANCIA oti kalitero eixai italia.elpizo kai parakalao kapia alli marka na to agorazi kai na to sosei, ma min exei tin TYXH tis SAAB
Μάλιστα. Delta. Πονεμένη ιστορία. Από την προηγούμενη γενιά που κάθε άλλο παρά Delta ήταν. Για μένα θέλει δουλειά πολύ για να την ξανακάνεις όπως στο παρελθόν και πολύ περισσότερο, να της βάλεις δίπλα στο όνομα και το Integrale (ευτυχώς δεν έγινε στην προηγούμενη). Και σε μια εποχή που όλους τους ενδιαφέρει η οικονομία, την Integrale μάλλον χλωμή τη βλέπω. Τα σχέδια του Ιταλού είναι ωραία πάντως και μπράβο του που το παλεύει.
Ειναι εξαιρετικά τα σχέδια της Delta αλλα οι καιροί δυστυχώς είναι χαλεποί και ουχί μόνον για το Βασίλειό μας. Και η υπόλοιπη Εσπερία αντιμετωπίζει προβλήματα και για το λόγο αυτό δεν βγαίνουν τοσα πολλά GT όπως παλιά. Αν μπορούσαν να την έβγαζαν υβιδική ή diesel κάτι θα γινόταν..
Η LANCIA πρέπει να σωθει οπωσδήποτε!! Είμαστε πολλοί φανατικοί και κλασσικοί οπαδοί της φίρμας και προτείνω το εξής!Να γίνει συντεταγμένα μέσα από fora και άλλα έντυπα μέσα και μη, ώστε σαν "ιδιότυπη επιτροπή" να αποσταλεί στα κεντρικά του GROUP το αίτημα για διάσωση της μάρκας!Αυτό σε συνεννόηση και με φίλους στο εξωτερικό, διαδικτυακά!!Τί λέτε???
Sergio marchone oli italia to lei oti einai ilithios, katestrepse tin LANCIA oti kalitero eixai italia.elpizo kai parakalao kapia alli marka na to agorazi kai na to sosei, ma min exei tin TYXH tis SAAB
Το Δέλτα είναι το καλύτερο της αυτοκίνητο… Γιατί...???
Μάλιστα. Delta. Πονεμένη ιστορία. Από την προηγούμενη γενιά που κάθε άλλο παρά Delta ήταν. Για μένα θέλει δουλειά πολύ για να την ξανακάνεις όπως στο παρελθόν και πολύ περισσότερο, να της βάλεις δίπλα στο όνομα και το Integrale (ευτυχώς δεν έγινε στην προηγούμενη). Και σε μια εποχή που όλους τους ενδιαφέρει η οικονομία, την Integrale μάλλον χλωμή τη βλέπω. Τα σχέδια του Ιταλού είναι ωραία πάντως και μπράβο του που το παλεύει.
Ειναι εξαιρετικά τα σχέδια της Delta αλλα οι καιροί δυστυχώς είναι χαλεποί και ουχί μόνον για το Βασίλειό μας. Και η υπόλοιπη Εσπερία αντιμετωπίζει προβλήματα και για το λόγο αυτό δεν βγαίνουν τοσα πολλά GT όπως παλιά. Αν μπορούσαν να την έβγαζαν υβιδική ή diesel κάτι θα γινόταν..