Μπορεί να μην πήρες πρέφα το κελεπούρι της Dacia, το Duster. Μπορεί η μάρκα να σε άφησε αδιάφορο όταν πουλούσε το μικρό της μοντέλο σε τιμές μίνι. Όταν όμως η Dacia υπόσχεται το φθηνότερο ηλεκτρικό της αγοράς, τότε δεν μπορείς να μην ασχοληθείς.
Βλέπεις σήμερα το φθηνότερο ηλεκτρικό στην Ευρώπη το προσφέρει μια άλλη μάρκα του πρώην ανατολικού μπλοκ. Το Skoda Citigo e-iV φυσικά δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε παρήγαγε η Skoda πίσω από το σιδηρούν παραπέτασμα. Και το ίδιο ισχύει και για όλα τα μοντέλα της τσεχικής μάρκας. Κάτι που ισχύει φυσικά και για την Dacia.
To Skoda Citigo e-iV έχει τόσο μεγάλη εμπορική επιτυχία, που σε πολλές αγορές σταμάτησε η διάθεση γιατί δεν υπάρχει αρκετή παραγωγή. Ήδη στην Μ. Βρετανία, τα 500 αυτοκίνητα που είχε «κλείσει» ο εισαγωγέας στο εργοστάσιο πουλήθηκαν σε λίγες εβδομάδες, παρότι το μοντέλο είναι σημαντικά ακριβότερο από τη συμβατική του έκδοση.
Με τιμή κάτω από τις 20.000 ευρώ, το Citigo παραμένει φθηνό για ηλεκτρικό, παραμένει όμως και μίνι σε διαστάσεις. Και εδώ έρχεται η Dacia να κάνει αυτό που κάνει καλύτερα. Το ηλεκτρικό της Dacia βασίζεται στο πρωτότυπο Spring Electric που εμφάνισε πριν λίγο καιρό η μάρκα και πρόκειται ουσιαστικά για το Renault Κ-ΖΕ, το ηλεκτρικό γαλλικό μοντέλο που ξεκίνησε να πωλείται στην Κίνα.
Με αυτονομία 200 χιλιομέτρων με κάθε φόρτιση, αναμένεται να δούμε τι επιδόσεις θα προσφέρει το Dacia, που ως SUV διαθέτει σαφώς καλύτερους χώρους από το Citigo. Με την επιτυχία του Duster στο ιστορικό της, η Dacia αναμένεται να ρυθμίσει τις εκδόσεις του ηλεκτρικού της μοντέλου ώστε και να «πατήσει» τις τιμές του ανταγωνισμού, και να προσφέρει επιδόσεις, αλλά και να παραμείνει ένα ενδιαφέρον σχεδιαστικά αυτοκίνητο.
Τι λέτε λοιπόν; Ένα SUV κάτω από 20.000 ευρώ, έστω και μικρό, δεν είναι ακριβό όταν είναι ηλεκτρικό. Μήπως η είσοδός σας στην ηλεκτρική κατηγορία γίνει με την Dacia;