ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τι θα καταφέρει στην κατηγορία, το μικρό GTi της Hyundai;

14.278 Επισκέψεις στο άρθρο (30/12/2020)

Μπορεί η Hyundai να πετύχει με το νέο i20 Ν, αυτό που έκανε με το i30 στην έκδοση Ν;

Μπορεί η ορμή των Γερμανών στην ελληνική αγορά να διατηρεί μοντέλα όπως το VW Golf στο προσκήνιο των GTi εκδόσεων, όμως η επιτυχία του Hyundai i30N στην αγορά τάραξε τα νερά, και τώρα οι κορεάτες ετοιμάζονται να κάνουν το ίδιο και στα μικρά. Θα το καταφέρουν;

Τα μικρά GTi έχουν χάσει λίγο από την χάρη τους, αφού οι κατασκευαστές μπήκαν σε μια κούρσα για τα νούμερα και έχασαν το «fun to drive», τον οδηγικό χαρακτήρα, ως το μπούσουλα για την εξέλιξή τους. Έτσι τα πολλά άλογα έγιναν δύσκολα στην οδήγηση, τα ηλεκτρονικά πήραν «κεφάλι» και ο οδηγός έμεινε στην πίσω θέση. Μαζί με αυτά, το κόστος εκτινάχθηκε, οι τιμές ανέβηκαν και η κατηγορία, όπως είπαμε, έχασε.

Μοντέλα όπως το Fiesta ST «κρατάνε» όμως ακόμη, και γι αυτό παραμένουν στην κορυφή της κατηγορίας. Δεν είναι περίεργο, που για τη Hyundai, ερχόμενη στην «αρένα» αυτή, το μικρό Ford είναι ο στόχος.

Δηλαδή ένα μικρό ευκολοδήγητο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων και ακόμη υψηλότερης οδηγικής απόλαυσης. Η Hyundai θέλει το i20N να φέρει τα άνω κάτω στα μικρά GTI, κρατώντας το κόστος χρήσης μικρό, και την αδρεναλίνη στα ύψη. Όπως έκανε και με το i30Ν, το μικρό GTI της Hyundai θα εστιάζει στην οδηγική εμπειρία, κάτι που θα βάλει τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι για τους περισσότερες κατασκευαστές που έχουν μικρά μοντέλα επιδόσεων.

Το i20N δοκιμάζεται εδώ και αρκετούς μήνες στο Nurburgring, και αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο 2021. Κάτω από το καπό θα βρούμε τον 1.600άρη τούρμπο του ομίλου, με απόδοση 204 ίππων και 275 Nm ροπής. Μια επιλογή που το καθιστά «φιλικό» ακόμα και σε χώρες με φορολογικό καθεστώς που δεν ευνοεί τα πολλά κυβικά, όπως η Ελλάδα.

Εσείς όμως τι λέτε; Θα μπορέσει η Hyundai να ταράξει τα νερά και σε αυτή την κατηγορία GTi, όπως έκανε με το i30N; Μπορεί να «κουνήσει» τους Γερμανούς; Και τελικά μπορεί να πείσει τους οπαδούς της οδήγησης να ξεχάσουν το «σηματάκι» στο τιμόνι και να ασχοληθούν με το ίδιο το τιμόνι;

Mercedes
DOBLO VS COURIER