Αξίζει να σημειώσουμε πως το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο σχεδίάζει επίσης να απαγορεύσει τις πωλήσεις μεταχειρισμένων οχημάτων με κινητήρες βενζίνης και diesel αλλά κάτι τέτοιο τελικά δεν αποφασίστηκε στην τελευταία συνάντηση που έγινε. Για τον σκοπό αυτό, ωστόσο θα γίνουν νέες διαπραγματεύσεις…
Ανοιχτή η πόρτα για υδρογόνο και συνθετικά καύσιμα
Δεν είναι τυχαίο πως η απόφαση αναφέρει πως το 2035 θα μειωθούν κατά 100% οι εκπομπές ρύπων και δεν αναφέρεται συγκεκριμένα πως απαγορεύονται αυτοί καθ αυτοί οι κινητήρες που χρησιμοποιούν βενζίνη και diesel, γιατί η Κομισιόν θέλησε να αφήσει «ανοιχτή» την πόρτα για τα εναλλακτικά καύσιμα. Κάποιες εταιρείες έχουν ήδη αρχίσει να πειραματίζονται με κινητήρες που χρησιμοποιούν υδρογόνο, ενώ άλλες θέλουν να αναπτύξουν συνθετικά καύσιμα.
Οι αποφάσεις που πάρθηκαν σήμερα θα έχουν τεράστιες συνέπειες σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς οι μάρκες θα επιταχύνουν ακόμη περισσότερο τη μετάβαση στα ηλεκτρικά. Η εξέλιξη αυτή θα επηρεάσει και τον υπόλοιπο κόσμο, αφού οι εταιρείες δεν πρόκειται να προσφέρουν «θερμικά» αυτοκίνητα στις υπόλοιπες αγορές του πλανήτη, αν δεν θα μπορούν να τα διαθέσουν στην ΕΕ.