Την διαβεβαίωση ότι η Θεσσαλονίκη τα επόμενα χρόνια θα πάρει τη θέση που της αξίζει, έδωσε ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης μιλώντας στη θεματική ενότητα: «Δημιουργώντας την επόμενη μέρα» του Thessaloniki Helexpo Forum, που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της 85ης ΔΕΘ.
H Θεσσαλονίκη πρωτεύουσα της νοτιοανατολικής Ευρώπης Ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι: «το Mετρό προχωράει βάσει του χρονοδιαγράμματος και το 2023, επιτέλους, θα έχουμε τη τελική του μορφή σε πλήρη λειτουργία και με αρχαία». Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά «η Θεσσαλονίκη έχει αλλάξει ταχύτητα και το πόδι είναι κολλημένο στο γκάζι». Έκανε, παράλληλα, ιδιαίτερη αναφορά ότι τόσο ο ίδιος, όσο και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, με το ολοκληρωμένο και εφαρμόσιμο σχέδιο που βρίσκεται σε εξέλιξη, καταβάλλουν τεράστιες προσπάθειες, ώστε η πόλη στο άμεσο μέλλον να έχει όλες τις απαραίτητες υποδομές, για να υποστηρίξει τον κρίσιμο ρόλο της ως σύγχρονη πρωτεύουσα της νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Το πρωτοποριακό έργο του flyover Ο Υφυπουργός Υποδομών χαρακτήρισε το Flyover, πρωτοποριακό έργο, μοναδικό στην Ελλάδα, που θα λύσει οριστικά το κυκλοφοριακό πρόβλημα. Στην ουσία «πρόκειται για μια περιφερειακή λεωφόρο πάνω από την υφιστάμενη με σεβασμό στο περιβάλλον και τη δυνατότητα εξυπηρέτησης από 5.000 – 10.000 οχήματα την ώρα». Πρόκειται για ένα έργο ΣΔΙΤ προϋπολογισμού 373 εκατομμυρίων ευρώ και όπως τόνισε ο κ. Γ. Καραγιάννης μέσα στο χρόνο θα υπάρχει προσωρινός ανάδοχος και το 2022 θα ξεκινήσουν τα εργοτάξια.
Σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκη – Τοξότες και σύνδεση ΠΑΘΕ με τον 6ο προβλήτα
Στη συνέχεια ο Υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε σε ένα άλλο έργο, το οποίο χαρακτήρισε το μεγαλύτερο που γίνεται εδώ και πολλά χρόνια, ύψους 1,3 δισ. ευρώ. Το έργο θα βγει σύντομα, μέσω Ανταγωνιστικού Διαλόγου με τον κ. Γ. Καραγιάννη να τονίζει ότι τις επόμενες ημέρες θα εξαγγελθεί και η σιδηροδρομική σύνδεση της Δυτικής Θεσσαλονίκης, στην ουσία ο προαστιακός της πόλης. Επιπροσθέτως, ο Υφυπουργός Υποδομών αναφέρθηκε στην σύνδεση του λιμανιού της πόλης με την εθνική οδό και το σιδηρόδρομο λέγοντας:«Δεν μένουμε στα λόγια, πλέον έχουμε εργοτάξια».
Οδική σύνδεση Θεσσαλονίκη – Έδεσσα
Ο κ. Καραγιάννης έκανε λόγο και για ένα ακόμη μεγάλο έργο με επίκεντρο τη Θεσσαλονίκη, που θα ενώσει όλη τη βόρεια Ελλάδα με τα μεγάλα λιμάνια της, πρόκειται για το οδικό έργο Θεσσαλονίκη – Έδεσσα, που εξαγγέλθηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και θα υλοποιηθεί μέσω ΣΔΙΤ, ενώ εντός φθινοπώρου θα περάσει από την διυπουργική επιτροπή και θα ακολουθήσει ο διαγωνισμός.
Μετρό Θεσσαλονίκης
O κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι ήδη έχουν ξεκινήσει οι δοκιμές των συρμών επισημαίνοντας ότι παρόλο, που από τις προσφυγές χάθηκε πάνω από ένας χρόνος, τα έργα προχωρούν με γοργούς ρυθμούς.
Γίνονται πραγματάκια!
Στο Flyover, στην κατασκευή του μετρό και σε πολλά ακόμη έργα αναφέρθηκε ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης.
Αυτό το μετρό θα φτιαχτεί ποτέ στην Θεσσαλονίκη; Ποιο είναι το έργο που χρειάζεται περισσότερο η Θεσσαλονίκη;