Η Skoda κατασκεύασε τον κινητήρα EA211 νούμερο 3.000.000 στο κύριο εργοστάσιό της στο Mladá Boleslav. Περίπου 800 εργαζόμενοι κατασκευάζουν 3κύλινδρες και 4κύλινδρες εκδόσεις με χωρητικότητα μεταξύ 1,0 και 1,6 λίτρων για οχήματα της εταιρείας αλλά και όλου του Volkswagen Group.
Το Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Skoda, κ. Michael Oeljeklaus, τόνισε: «Αξιόπιστοι και τεχνικά καινοτόμοι κινητήρες κατασκευάζονται στο Mladá Boleslav για περισσότερα από 120 χρόνια, πράγμα που σημαίνει ότι το εργοστάσιο έχει μία από τις μεγαλύτερες ιστορίες παραγωγής κινητήρων σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία. Αυτός είναι ένας άλλος λόγος για τον οποίο η επίτευξη των τριών εκατομμυρίων EA211 «Made by Skoda» είναι ιδιαίτερη για εμάς. Αυτό το ορόσημο παραγωγής είναι το αποτέλεσμα μιας εξαιρετικής ομαδικής προσπάθειας».
Λόγω των μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας, η Skoda κατασκευάζει αυτή την στιγμή μόνο 1.900 μοτέρ/ημέρα την ημέρα στο εργοστάσιό της αντί για 2.400 ανά ημέρα. Περίπου 800 εργαζόμενοι κατασκευάζουν κινητήρες με αλουμινένιο μπλοκ κινητήρα σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις.
Οι 3κύλινδροι περιλαμβάνουν περιλαμβάνει τον ατμοσφαιρικό 1,0 MPI που προσφέρει 60 ή 75 άλογα, τον 1,0 MPI EVO και τον 1,0 TSI, ο οποίος αποδίδει 95, 110 ή 115 άλογα. Οι τετρακύλινδρες εκδόσεις του EA211 περιλαμβάνουν τον 1,4 TSI με ισχύ 128 ή 150 άλογα και τον 1,6 MPI με 110 άλογα ισχύ. Οι κινητήρες αυτοί βρίσκονται κάτω από καπό 12 μοντέλων του ομίλου όπως τα Fabia, Scala, Octavia, Karoq και Kodiaq της Skoda, τα Polo, Vento και Ameo της VW και τα Ibiza, Ateca, Toledo και Αrona της SEAT.
Το εργοστάσιο της SEAT στο Vrchlabí διαδραματίζει επίσης σημαντικό ρόλο στο παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής του Ομίλου Volkswagen. Αυτό το εργοστάσιο κατασκευάζει για παράδειγμα τα κιβώτια επτά ταχυτήτων DQ 200, τα οποία χρησιμοποιούνται σε πολλά μοντέλα του Ομίλου Volkswagen.